The story about Elin

Alla inlägg under augusti 2007

Av Elin - 31 augusti 2007 14:38

Igårkväll var jag, mamma och Lisa på rix fm! Det var jättekul!

Vi träffade familjen Ahl som vi stog bredvid hela kvällen. 


Alla artister var bra men konserten var bättre förra året + att jag inte fick nån tröja iår! Menmen.....


Imorgon kommer min röst att vara helt paj eftersom vi ska på the ark ikväll!! yay! Mickis o Fellan är här så nu kanske ja ska vara lite social....

haha!


Bilder kommer jag att lägga upp på bilddagboken sen 

Av Elin - 29 augusti 2007 15:33

Lunchen idag vart jättestressig! Vi slutade 20 över 12 och skulle äta på 40 min. Herrarnas höjdhopp började 20 över....Vi gick ner till matan, åt och gick upp på 10 min! Alla som vet vilken väg det är...det vart stressigt!!

Sen på 1 timme-tyska lektionen smet vikarien iväg och kollade. Tror ni vi fick kolla??

Sen innan bussen kom såg vi kallur springa....hon kom ju 4...

Sen när höjd-finalen var som mest spännande kom bussen. jag stressade hem och såg precis reprisen när Holm rev ut sig. Sen har jag match ikväll och jag är jättetrött + att ja måste plugga!

Av Elin - 28 augusti 2007 17:47

Idag har jag fixat leg -kort, ett steg på vägen til lvuxenlivet! Hjälp!

Iaf, för 4 kort tog de 170 kr!! Dyyyyrt!!

Som tur var så vart målarfärgen till rummet billigare än vad vi trodde så det jämnar nog ut sig.

Sen har jag köpt en liten kalender ( så jag inte missar några prov!).


Nu måste ja göra läxor!!/Pussar 

Av Elin - 27 augusti 2007 15:42

Idag fyller jag 15!!!


Jättekul dag med fina presenter.  Ett par örhängen, en skiva+ lite till.

Firade med picnik vid ica och Fellan ,Mickis o Johanna bjöd mig på kladdkaka =D


Ikväll ska ja på fotbollsträning + massa läxor och att ja ska plocka ur saker ur rummet. äntligen kommer det att målas! Brorsan och Malin kommer i helgen. Taskigt för dom att jag är borta =D

Moppekurs!!! 

Av Elin - 26 augusti 2007 18:59

Nu har ``släkten´´ varit här och firat. Tror ni jag fick en moppe?

Nepp, inte alls.

Som tur är lovade mamma att försöka fixa en åt mig.


Men jag fick iaf 2300 kr, två nagellack och en film =D Sen får ja mammas paket imorgon 


Av Elin - 26 augusti 2007 10:08

Igår var Mamma, Jag, Lisa, Charlotte och Stoffe och åt glass i söderköping! Mums!


Idag ska vi fira med släkten( jag fyller år imorgon!) så jag ska göra tårta, mumma! 

Av Elin - 24 augusti 2007 14:51

...och ja...det var inte roligt! Det var fruktansvärt varmt och vi skulle springa massa konstiga stafetter...fyy


Dock finns det ett + i kanten...

Vi har börjat med 1-a världskriget i historian. Det är ju jättekul! Eller kul kanske var fel ord...hmm....intressant snarare!

ja, så får det bli....omskrivbing av meningen, glöm allt som står! 


Vi har börjat med 1-a världskriget i historian. Det är ju jätteintressant!


Så, nu vart det bättre =D



Vi satt o väntade på bussen, Stoffe, madde, mickis o ja...

Stoffe sa trevlig helg til lvåran mentor som gick förbi ( även SO-läraren) och Madde o Jag exakt samtidigt :  FJÄSK!

Alla ( även mentorn) asgarvade =D 


Av Elin - 23 augusti 2007 21:31

Oj, detta var riktigt kul! L på fotbollen frågade mig en rolig sak.... Tyvärr vill jag inte skriva detta här ( så det var kanske inte så kul för er XD) men det var riktigt kul för mig.....=D


Måste berätta det för Mickis o Stoffe!



Nu är Martin o dragkamparna på väg till Belgien på GENSB, vet fortfarande inte riktigt var det är. Men Men, hoppas att det går bra för dom! Jag hejar på er!

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards