The story about Elin

Alla inlägg under oktober 2007

Av Elin - 31 oktober 2007 09:12

Är en väldigt bra kvällsmat och som snacks nu efter frukosten!

Av Elin - 30 oktober 2007 21:32

Släck alla ljus och tänd alla eldar, måla himlen rosa och röd.

Drick upp ditt vin och gör som du vill i natt, i natt.

Bygg dig en bro, ja väv dom av drömmar, vakna upp vid regnbågens slut

Du får som du vill och du gör som du vill i natt, oh i natt 


I natt - Niklas Wahlgren 

Av Elin - 30 oktober 2007 19:46

mina fingar gör ont!!

Av Elin - 30 oktober 2007 18:08

Nu sitter jag och försöker lära mig spela gitarr =) Jag fick låna carros på obestämd framtid( TACK!) och försöker nu lära mig ackord till musikgrejen. hahah. Det går faktiskt rätt okej men det är svårt! Dessutom blev ja knäpp på pop-hits boken så ja skrev ut ackord från nätet =D

Av Elin - 30 oktober 2007 16:52

Idag har ja shoppat...massor! Mickis, mamma o ja va i linköping hela dagen. ja har köpt:


- Ett par turkosa,typ converse, basketskor

- En foundation

- Ett puder

- En kajal

- Massa fina lådor till mitt rum

- Ett par vinterstövlar

- Dörrknoppar ( =D)

- Ett par Jeans 


+ att jag har tagit ett till hål i örat! och imorgon är det filmkväll! 

Av Elin - 28 oktober 2007 13:40

I fredags när felaln o ja sluta fick vi två överfulla ica-kassar var med godis,chips och kakor. allt var ju övergånget datum på men det är ju ingen fara att äta det. Sedan får vi hämta en omgång biobiljetter och ``chefen´´ bjuder på dricka och godis! asshysst!!


På kvällen var jag på fritidsgårdenme Mickis, Madde o Martin. Mickis, Madde o jag dansade dansmatta( jag äger!) och sjöng singstar(okej, Madde äger!). Sedan gick ja te pappa.


På lördagen skulle vi med konfan till Boda Borg. grejen var att jag inte hittade min lins i linsburken. Då hade den legat och torkat på bordet helöa natten eftersom jag missat burken kvällen innan. Konstigt nog gick den faktiskt att mjuka upp i linsvätska( men då hade jag fått panik innan) och sen har den funkat helt normalt. skumt.


iaf, på Boda Borg vann vi ledare(såklart!) med 8 stämplar. Askul! De skummaste var att åla sig över massa resårband som satt uppspända. typ spindelnät. Vi klarade aldrig den banan =D


Idag har Jesper och jag varit helt tids-däckade. Pappa väckte oss vid 7 och jag är helt däckad. fast jag har faktiskt vart ute och gått en timme med hunden och vi har fikat hos farmor.


N uska jag skriva på min uppsats om andra världskriget och till mittt sällskap har jag en rulle center(som är halvfull coh jag har inte ens börjatr skriva XD) 

Av Elin - 25 oktober 2007 16:56

efter denna dagens prao är jag ovanligt trött. har släpat på över 10 drickabackar med för gammal dricka och säkert två flak på det. Sedan har vi sorterat ner massa chips( från typ maj) och kex. Vi ska få saker i morgon, vad vi vill som är för gammalt. när det inte är öppnat var det lugnt. fast is-theet från 2006 kanske är lite gammalt? menmen, de 5 vagnarna som vi har sorterat bort under veckan var borta imorse. De hade sorterat bort grejerna, synd för där fanns kakor och vit choklad som inte var mer än en vecka för gammalt. Äsch.


Ikväll ska mamma och jag till tranås gymnasiet för att kolla på deras program. Vill inte!! jag är för trött och jag vill ju ändå inte gå där. 

Av Elin - 24 oktober 2007 19:01

Inga krachade burkar idag iaf. Igår rasade en hylla med sötsur sås. suck

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards