The story about Elin

Alla inlägg under november 2007

Av Elin - 30 november 2007 15:12

Nu ska vi draga till Gbg.....

Av Elin - 29 november 2007 20:14

It's funny when you find yourself looking from the outside.
I'm standing here but all I want is to be over there.
Why did I let myself believe miracles could happen.
'Cause now I have to pretend that I don't really care.

 I thought you were my fairytale, a dream when I'm not sleeping.
A wish upon a star that's coming true.
But everybody else could tell, that I confused my feelings with the truth.
When there was me and you.

 I swore I knew the melody that I heard you singing.
And when you smiled you made me feel like I could sing along.
But then you went and changed the words.
Now my heart is empty.
I'm only left with used-to-be's and once upon a song.

 Now I know you're not a fairytale and dreams were meant for sleeping.
And wishes on a star just don't come true.
cause now even I can tell that I confused my feelings with the truth.
Because I liked the view, when there was me and you.

 I can't believe that I could be so blind.
It's like you were floating while I was falling and I didn't mind.
Because I liked the view, oohhh, oohhh.
I thought you felt it too.
When there was me and you.  High School Musical 

Av Elin - 29 november 2007 16:06

Görhungrig( vacker östgötska)! Så nu ska ja äta o sen spela fotboll. Gissa vad jag fick på So-provet? VG+, typ 9:e provet på so-n i rad nu!

Av Elin - 28 november 2007 14:57

Det var så tomt i skolan utan Stoffe igår men nu är han tebax =)


Jag har lärt mig massor om mig själv de senaste dagarna. Iaf något positivt.

Jag tar saker för givet, inte bra.

Jag har lärt mig hur jag reagerar i annorlunda och oväntade situationer. I just denna:


Dag1 = Ledsen

Dag 2 = Undvikande och Deprimerad

Dag 3 = Ilska men okej

Dag 4 = Hyfsat bra igen, nästan helt okej


Visst, det känns fortfarande, det kan jag inte neka till. Men ändå, det känns bättre

Av Elin - 27 november 2007 21:20

Nu har jag läst ut Harry Potter. Jag satt klistrad i två timmar och läste från 550 till 780. Jag bara varnar er som har tänkt att läsa boken, bered tid för de sista kapitlen. Jag kunde inte slita ögonen från boken.

Av Elin - 27 november 2007 17:15

Allt känns lite bättre nu iaf.


Idag hände en riktigt läskig grej. På en lektion pratade läraren om vad man kunde göra om man körde på en bil och vad vi skulle tänkas göra.


När mamma och jag var i mjölby idag blev vi påkörda av en bil. Inget allvarligt men vår bil fick en stor buckla. MEn det var lite småskumt!

Av Elin - 26 november 2007 21:13

Dans och musik är bra för att man ska få något annat att tänka på. Dock trodde jag/tror jag att jag typ hade/har feber. men nejdå. Termometern ljuger säkert.


Dras förkylningar lättare till sådana som bara gnäller och är allmänt deprimerade?

Yippie, jag kommer se ut som Rudolf med röda mulen!

  

Av Elin - 26 november 2007 20:48

Wey. Förkylningen från helvetet har hittat mig. Som sur grädde på det överkokade moset.

Min sköld håller på att brista. Men jag reparerar den sakta.
med bortvänd blick mot det som sker.

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards