The story about Elin

Alla inlägg under december 2007

Av Elin - 31 december 2007 18:51

Just nu sitter jag 8 mil hemifrån, mitt ute i skogen, med alla galna vänner :D De dansar dansmatta o håller på, själv skriver ja på stoffes laptop, jag hatar det tangentbordet!


Eftersom alla är här slipper jag skicka sms till alla och slösa pengar, perfekt :D Men grejen är att det tog 1 och en halv timme att åka hit på slingriga småvägar förbi Kisa och vidare. Suck! Men stugan är jättefin, allt är jättemysigt. Så nu fixar de marängschwiss(eller hur de nu stavas).


Så...Grattis på nyårsafton till alla, ha ett bra 2008!!!


(Antagligen mitt sista blogg-inlägg för i år =( Nu har jag bara 483 inlägg =D )

Av Elin - 31 december 2007 10:15

Det snöar! =D

Av Elin - 31 december 2007 10:12

Ännu en överskattad högtid. Fast jag tycker ändå att nyår är mysigt, och i år kan det nog bli riktigt bra =)

Vi ska till Björkfors där Stoffes pappa bor. Det tar typ en timme att åka så vi ska åka me Mickis pappa kl 2. Så egentligen borde ja packa nu =)

De e Mickis, Jag, Sacha,Johanna,Madde och Martin som ska till Stoffe. 


Fast jag är faktiskt inte alls på festhumör. Menmen, vi får bara hoppas att det blir mysigt. Och det blir det nog

Av Elin - 30 december 2007 22:03

Fy tusan. Hade målat naglarna jättefina med två lack rött och ett genomskinligt. Och så dushar jag och vad händer? Jo, lacket på en nagel bara går att dra bort! Så nu fick jag måla om allihop igen, och mitt röda nagellack är typ slut! Grrr

DH

Av Elin - 30 december 2007 18:22

Nu har jag iaf sett de första 4 avsnitten på säsong 2, så de så! =)

Egentligen borde jag packat men får gå upp tidigt imorgon ist. Det ska bli skoj på nyår =) Men Dh har lätt den effekten, ser man ett avsnitt så fastnar man. Tur att det bara är 4 avsnitt per DVD-skiva. Nu har jag bara 20 avsnitt kvar...

Av Elin - 30 december 2007 10:14

Nu har även Mattias åkt hem. Så nu är det väldigt tomt

Av Elin - 29 december 2007 21:26

Idag var jag hos Lisa. Vi gör det som vi alltid gör när jag är där, Spelar Tv-spel =D

Idag blev det gamla Super Mario, gamla Zelda ( fast det spelade inte jag, jag bara kollade) Kalle och chokladfabriken och hitta Nemo. Sen sjöng vi singstar och såg på se upp för dårarna =)


Glömde skriva, nu har jag fått/köpt ett gitarrfodral =D 

Av Elin - 29 december 2007 10:25

Glömde skriva att vi var hos Mormor och Morfar igår och åt middag, jättegott! =)


Nu slipper jag att köra ved. Eller smiter undan. Tja, jag måste ju laga mat ist. Jag ansvarar inte för om det blir oätligt!

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards