The story about Elin

Alla inlägg under februari 2008

Av Elin - 29 februari 2008 18:16

Usch, det kommer i vågor. Blä!!! Och så kunde jag inte följa med till fritidsgården. Suck

Av Elin - 29 februari 2008 13:15

Usch, fick åka hem tidigare från skolan idag. Orkade helt enkelt inte vara med på gympan. Synd, för några skulle ha lite aerobics. Mitt huvud är helt knäppt, det dunkar i hörselgångarna., Det är inte skönt

Kol

Av Elin - 28 februari 2008 15:56

Vi labbade på No-n idag. Mickis, Diddi och jag framställde en rökbomb + att jag och mickis tryckte ner en kork i en E-kolv så den inte gick att få upp. Hela klassen luktade rök sedan och typ allt vi framställde var kol.


Engelska-glosorna gick åt (/%&(/¤/&%)/(!


Ikväll har jag träning men nu ska jag sova. Haft ont i huvudet sedan No-n! 

Av Elin - 27 februari 2008 16:43

Tror ja håller på att bli mega-förkyld. Är helt däckad och seg i huvudet.Eller beror det på vädret(spö-regn)? Och så ska jag på kör strax + att mina linser segar. Äsch, mjukiskläder + glasögon = bäst. ( jag ska iaf dricka varm choklad sedan...)

+

Ont i nacken

Glosor som jag inte kan

Allmänt trött, speciellt i ögonen



Asch, jag ska göra det roligaste jag kan komma på just nu. Designa mitt och Stoffes bidrag till skolans projekt, Rädda jorden, köp en av 9-ornas tygkassar istället för plastkassar när du handlar. XD

Av Elin - 26 februari 2008 17:36

Den boken jag har är skriven på gammelsvenska. Trots det är den faktiskt bra nu. De senaste 100 sidorna har varit riktigt spännande, nu är jag på s. 200 typ. Men jag ska iaf plugga eng-glosor



Fått tebax två grejer.


Bild-uppsats = MVG+  Kommentar : Inga problem med att se detta som ett högt betygsatt gymnasiearbete


No-prov. VG 5,5  p från MVG. 4/3p på en fråga XD

Av Elin - 25 februari 2008 17:10

Insåg att jag hade en bok som ska vara utläst på måndag, på 300 sidor. Opps. Aja, nu har jag läst 99 iaf. Men den är på gammelsvenska. Grrr!


skönt att dansa ikväll iaf =) 

Av Elin - 24 februari 2008 11:22

Vi ska sjunga i Åsbo idag. övningen börjar halv 3 och konserten 6. Usch, och jag är trött redan nu.


I morgon börjar skolan. Jag vill ha en till veckas lov! Men det är ju iof bara 4 veckor till påsklovet....

Av Elin - 23 februari 2008 15:53

Japp, nu har bilden kommit ut på internet.

Jag måste lära mig foto-posa utan dubbelhaka XD




http://media.svt.se/download/flash/fiktion/melodifestivalen08/linkopingfredag/galleriet.html

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards