The story about Elin

Alla inlägg under mars 2008

Av Elin - 31 mars 2008 17:26

För övrigt, matteprov imorogn! H*e!

Av Elin - 31 mars 2008 17:22

Idag igen. Blä. Fast jag kommer bara ha 7,5 skoldagar på 3 veckor =D


Men vi hade bild-läraren som vikarie på tyskan. HAn har humor XD 


Läraren till Martin: Martin (som heter Karlsson), Stavar du Eriksson med A?


Vi till läraren: Man får inte ha tugummi(han satt och tuggade, våra lärare påpekar alltid det åt oss) 

Läraren: Och? *fortsätter tugga *


XD


Sedan på håltimmen spelade vi musik nere i det ljudisolerade rummet igen. Inga öronpajande förstärkare idag iaf =) 

Av Elin - 30 mars 2008 17:13

You...
Do you remember me?
Like I remember you?
Do you spend your life
going back in your mind to that time
Cause I
I walk the streets alone
I hate being on my own
and everyone can see that I really fell
and I'm going through hell
thinking about you with somebody else

Somebody wants you
somebody needs you
somebody dreams about you every single night
Somebody can't breathe without you it's lonely
somebody hopes that one day you will see
That somebody's me
that somebody's me
yea

How
How did we go wrong?
It was so good and now it's gone
and I pray at night
that our paths soon will cross
what we had isn't lost
cuz you're always right here in my thoughts


Somebody wants you
somebody needs you
somebody dreams about you every single night
Somebody can't breathe
without you it's lonely
somebody hopes that some day you will see
That somebody's me
oh yeah

You will always be in my life
even if I'm not in your life
cause you're in my memory
you
when you remember me
and before you set me free

oh listen please

somebody wants you
somebody needs you
somebody dreams about you every single night
Somebody can't breathe
without you it's lonely
somebody hopes that some day you will see
that somebody's me
that somebody's me
that somebody's me
that somebody's me
oh yeah

Av Elin - 30 mars 2008 14:13

De förlorade med 3-2. Bara för att inte jag och Elsa var med...=)


Idag hade jag tydligen konfa-läsning. Bra att få reda på det nu när det är kl. 7 

Av Elin - 29 mars 2008 11:16

Äntligen! Jag sov till halv 10...


Men självklart får jag inte vara med på matchen imorgon. Menmen, det var iof rätt skönt. Jag ska nog gå ner och titta istället

Av Elin - 28 mars 2008 16:40

Idag lagade jag en jättegod lasange. För att lyckas smälta ner maten( åt lite mkt kanske...) så gick jag 5 km. Sedan har jag åxå kört hem moppen från boxholm

Av Elin - 28 mars 2008 10:20

Igår var ju vi i Örebro och badade. Vi hade jättekul =)

Vi var rätt mycket folk, 50 pers på bussen och vi var 10 pers som ``hängde ihop´´. Mickis, Stoffe, Jag, Johanna, Madde, Martin, Martin, Jens, Pontus och Frida

Madde, Martin, Martin och jag åkte den helt galna forsen säkert 20 gånger. Fasiken vad jag har ont i kroppen idag.

Forsen var det roligaste, annars var det inte så mkt mer. Men alla har småsår över hela kroppen =)


Mickis hoppade från 10-an, hon bara gick rakt ut =)


Idag har jag något som skulle kunna kallas lindrig nackspärr. Dessutom har jag ett sår på min stortå och ett skärsår i fingret. Men vi hade kul iaf =) 


Idag ska jag köra hem moppen från verkstaden. Men självklart hittade verkstaden inga fel. Blä! Dock är det massa snö här så pappa får köra en liten bit =)

Av Elin - 26 mars 2008 20:42

Idag var mamma och jag i Linköping. Jag lämnade in min gitarr(ska få en ny =) ).

Sedan var vi på Ikano och Ikea(käkade köttbullar =D ) och sedan Skopunkten. Hittade flera par jättefina svarta pumps men alla i fel storlekar. Så det blev ett par lila för 49 kr. Rätt nöjd med det köpet =)


Sedan har jag varit hos Lisa och vi kom vidare på nivån på Charlie and the Chocolate factory. Äntligen! Men vi kunde inte spara så vi får gör aallt igen men nu vet vi iaf hur det är. Tror vi har suttit på den nivån i ett halvår.


Sedan har jag varit på mamma-barn dansen och nu ska jag se på fotboll + packa för imorgon. Ska till Mickis halv 7 och käka frukost, sedan ska vi till Örebro =) 

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards