The story about Elin

Alla inlägg under april 2008

Av Elin - 30 april 2008 19:01

Först, grattis Mattias =)


Sedan, valborg är överskattat! 

Av Elin - 29 april 2008 19:13

...med digestivekex. Mumma!


Idag har det inte hänt så mkt, kollat på fotbollsträningen eftersom jag inte kan träna själv. 


Bestämt lite planer för imorgon 

Av Elin - 28 april 2008 16:15

Efter en dag( i lördags) med galna och jobbiga konfirmander( men hämnd på spökrundan! =D ) var vi på liseberg. Det spöregnade men det var inga köer och vi hade skoj =)


På spökrundan skrämde jag massa konfirmander genom att gå ut mitt framför dom, vitsminkad med svarta ringar runt ögonen och rött läppstift( läs vattenfärg) + droppande hår. Skitkul!

Av Elin - 25 april 2008 13:58

Idag har vi räfsat löv med klassen. Mycket löv. Jävla löv!

Av Elin - 24 april 2008 20:20

Matteprovet gick okej. Inte dåligt, inte bra. Vi fick reda på resultatet åxå på en del, helt okej.


Sedan har jag varit på föräldra/elevmöte. Inget spec. Ska packa. Ska räfsa löv med klassen hela dagen imorgon.



Av Elin - 23 april 2008 20:03

...men ingen vanlig onsdag. Bowlade med kören och fick 115 poäng, nytt pers. rekord.


Sedan fotades vi i mamma-barn-gruppen på dansen. Lite småskoj.


Nu ska jag plugga lite matte (nat. prov imorgon) och se top model.


Dagens citat:


Martin( höll tal på svenskan) :


Nu har vi samlats här igen efter 20 år. Vissa har barn, vissa har familj och för vissa har det inte gått alls.

 Klassen : Dog av skratt

Av Elin - 22 april 2008 15:57

HAr haft ont i mina smalben vid minsta ansträngning sedan i torsdags. Så idag pratade jag med min gympalärare. Kan vara en begynnande benhinneinflammation! Blä!! Så jag får inte gå i klackskor eller fotbollsskor = Missar träningen. Suck.



Aja, ljuspunkt. Bowling imorgon med kören =)


Dessutom har våren kommit =D




I don't care if Monday's blue
Tuesday's grey and Wednesday too
Thursday I don't care about you
It's Friday, I'm in love

 

Friday I´m in love - The Cure


Av Elin - 21 april 2008 15:45

Jäkla elefanter! Mickis och jag stod i typ 40 min och massproducerade elefanter i bilden. Blä!


Men däremot är nog mitt sommarjobb fixat, likaså praon.


Dessutom har jag köpt mammas födelsedagspresent, bokat klipptid åt mig själv, sprungit runt med ägg i väskan och nu ska jag baka muffins + åka till dansen. 

 Mickis ska förressten svänga förbi o kolla på maskeradkläder. Sedan ska vi fotas på dansen så jag ska leta kläder + att jag kanske ska hinna äta och plugga lite med. 


Stress, någon? 

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards