The story about Elin

Alla inlägg under maj 2008

Av Elin - 30 maj 2008 15:27

Åker till Gotland med klassen imorgon! Jättekul! Ska bara packa, puh...kommer ha störst väska XD


Idag har vi haft sista mattelektionen, sista So-n och sista gympan... 

Jag fick mina So-betyg.VG i historia och samhällskunskap, MVG i geografi och religion. Jag trodde bara jag skulle få det i geografi =D

 270 p nu =D 

Av Elin - 29 maj 2008 20:47

Det är illa när man har lyssnat på en låt i nästan 4 minuter och inte reflekterat över vilken låt det är - utan bara sjungit med.


Är det ett tecken på sömnbrist? 

Av Elin - 29 maj 2008 20:43

- Men vem kan förklara att vapen är skitiga fula små saker, när leksaksaffären är full av soldater?

* Winnerbäck - Sagan om en Fantasi *

Av Elin - 29 maj 2008 15:37

Idag gjorde jag mitt gympaprov i orientering. Vi skulle klara minst 5 kontroller på en timme, jag tog 5 på en halvtimme. Så nu är den resten fixad =)


Annars slött, fixade lite inför frågesporten.Vi har fått reda på mycket kul om våra lärare =)

Av Elin - 28 maj 2008 15:01

Har haft slöjd lääänge idag. Är nästan klar med väskan och är klar med korsstygnen!!  Pratade lite med Becka på tyskan, fick världens bästa idé till Lek på Gotland. Tack Becka! =)


Sista dansen ikväll.  Tråkigt men herregud vad pinsamt det var igår!


Innan Flashdance hade ljuset börjat krångla. Så nummret innan låten fick de avbryta. Grejen var att när de sedan fick igång det startade de vår låt! Vi fick rusa in på scenen(med 80-tals-sminkning), kasta oss ner på golvet och försöka komma ihåg dansen. undrar vad publiken tänkte. Vi missade början( eftersom vi inte var beredda på att springa in) och garvade låten igenom. Bloopers på dvd-n? Hoppas det går bättre ikväll, då det är sista chansen för filmen =)

Av Elin - 27 maj 2008 16:05

Hela kvällarna nu =) Skitkul!


Flashdance-kläderna är dock en annan sak. Linnet åker upp och det är snyggt när man bara har tights under. Blä!


Slappvecka i skolan. Sydde paljtter på mattelektionen och på No-n. Korsstygn på svenskan. Ska öva med Ann-Sofie imorgon =)

Av Elin - 25 maj 2008 15:10

Ikväll. Skoj =)


Har glott på fotboll. De förlorade med 2-0

Av Elin - 24 maj 2008 17:02

Hela eftermiddagen. Men jag har åtminstone haft ngt att göra =)

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards