The story about Elin

Alla inlägg under augusti 2008

Av Elin - 28 augusti 2008 14:27

I skolan och jag skriver blogg =) Fy på mig.

 Datakunskap är tråkigt, därav bloggen. Men vi har faktiskt inte börjat än =)

Av Elin - 27 augusti 2008 18:43

...på amerikansk svenska!


Ja mompaa hompfa lieva

Ja mompaa hompfa lieva

Ja mompaa hompfa lieva to an hundretd yar

Ja mompaa hompfa lieva

Ja mompaa hompfa lieva

Ja mompaa hompfa lieva to an hundretd yar


En liten hyllning till mina amerikanska släktingar =)


Ja må mig leva =D Fyller 16 år idag =D 

Av Elin - 25 augusti 2008 17:50

* Tyskan fixade sig efter mkt krångel.Wey!(dock glosor)

* Mickis har höstlov samtidigt som jag så hon kan åka med till gbg! Weeey!!!

* Hade gympa idag. Inte så mycket Weey (men de flesta är lika dåliga på gympa som jag är XD)


Tyska, Lunch(11.20!), Bild, Gympa, Form. Slappdag =)

Kom dock hem 20 i 5 men började 10. Synd att bussen går så jag är i skolan 20 i 9.


Av Elin - 24 augusti 2008 21:03

I fredags gick vi 8 km med klassen + 2:orna för att lära känna dem.

 Sedan var jag hemma hos Niklas o Malin med Pappa, Eva, Elin och Moa


I Lördags åkte jag en sväng till Pappa och vi 5(Eva, Pappa, Jag, Elin och Moa) var ute och letade svamp. Hittade inte så jättemycket.

 På kvällen åt mamma och jag min ``födelsedags-middag´´ efetrsom jag fyller på onsdag. Tacos + äppelkaka. Mums!


Idag har jag mest slappat. Sett på Os-avslutningen, gjort en läxa och hälsat på fåren.


Jag är seg med bloggen nu, får väl försöka ta tag i den snart... 


Av Elin - 21 augusti 2008 21:32

Esterterna har en förkärlek för att nolla oss(dock frivilligt idag). Så idag gick vi runt i togor( i mitt fall målarrock, lakanen var slut :) )

Sedan ska de även ha en Toga/nollningsfest för oss. Fyllefest, nej tack.


Ska läsa klart min bok, en shopaholic får en syster, sedan sova. Kom hem 20 i 5 idag!


/Kramar


( P.S Mattias, Sacco-säcken är MIN! D.S ) 

Av Elin - 20 augusti 2008 19:29

Ja, nu har det gått några dagar. Och klassen är...intressant.

Plocka en människa från varje grupp du kan komma på och sätt tillsammans dem = Mp/Es 1. Fortfarande en läskig känsla, dock något bättre. Hade photoshoplektion idag. Vi går igenom grunderna, sedan ska vi få göra affisher och foldrar till öppet hus =)


Men jag saknar alla. Oerhört mycket. 


Av Elin - 18 augusti 2008 16:27

Japp, i världens konstigaste klass. Menmen, det blir nog bra senare =)

Allt låter bra, lite slappt schema bara 

Av Elin - 17 augusti 2008 21:49

Börjar imorgon på estet. Supernervös! Får se om jag kan sova... Godnatt!

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards