The story about Elin

Alla inlägg under oktober 2008

Av Elin - 31 oktober 2008 15:31

Idag har jag sett på film, bakat 41 kardemumma-bullar, städat, plockat upp lite kläder och nu håller jag på och tecknar.  Det ska kanske bli en julklapp så jag kan tyvärr inte lägga upp resultatet här...(om det nu blir bra).


Av Elin - 30 oktober 2008 16:22

Det snöar ute...helt vansinnigt

Av Elin - 30 oktober 2008 14:13

Igår var jag på fest hos Mickis. Trevligt, trevligt =)

Jag sov över och gick upp 8, sedan hämtade mamma mig och så åkte vi till Motala. Efter det sjöng jag in min låt i Boxholm och nu planerar jag en julklapp =)


Det känns som om klockan vore typ 5, den är kvart över 2...

Av Elin - 28 oktober 2008 18:46

I lördags åkte Mickis, Madde och jag ner till Gbg och såg High school musical on ice. Den var bra, fast man hade högre förväntningar eftersom filmerna är så bra =)

Iaf, vi gick mot röd gubbe, fikade och hade allmänt trevligt. Mickis och jag såg till att Madde kom med bussen hem och sedan lyckades vi ta oss hem till Lollo.


I söndags var vi på kak-cafe och bowlade. Eftersom Lollo fuskar i Bowling drog hon ifrån på slutet och vann. Orättvist.


Igår yrade vi omkring i Ullared. Vi hade inte riktigt räknat med allt folk. He...

Mickis och jag tävlade om vem som körde på flest folk med kundvagnen. Jag vann =) Dessutom tappade vi bort varandra XD


Jag gjorde av med 2700 kr igår, varav 1600 var på kläder XD

På kvällen åt vi tacos och obligatorisk chokladpudding. Vi sjöng singstar som jag köpt( dock inte i Ullared eller elgiganten utan halv 7 på onoff XD ) 


Idag så åkte mamma,Mickis och jag hem. Vi stannade i Borås men självklart så hade Hm-s outlet lagt ner så vi åkte ner till Knalleland, ett stort köpcentrum. Där hittade jag en jättefin höstjacka för 600 kr( - 50 på rabatt-kupong).


Så sammanlagt har jag handlat för 3900 kr på 2 dagar. XD Gosh...




Gbg

Av Elin - 25 oktober 2008 18:14

Är i Lollos lägenhet i Gbg just nu.

Vi har varit på high school musical on ice. Rätt bra, även om filmerna är bättre. Gick upp halv 6 imors och trots kaffe(jag börjar bli vuxen =O ) så är jag megatrött.


Mickis och jag väntar på mat nu, ska på kakbuffé imorrn. Smarrit =)

Av Elin - 24 oktober 2008 16:38

Och imorgon blir det Gbg( high school musical on ice) med Mickis och Madde =D


Jag har visst råkat lova att laga mat ikväll. 


Lax fylld med fetaost, basilika och soltorkade tomater, Pasta, Citron- Cremefraiché och grön sallad.


Experiment, så säg 

.

Av Elin - 23 oktober 2008 21:03

Varför?

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards