The story about Elin

Alla inlägg under november 2008

Av Elin - 27 november 2008 12:02

I en evighet =)


Ikväll är det Aerobics =) 

Av Elin - 26 november 2008 17:42

''Änglarna ger oss hopp och tro, sjunger om fred på vår jord.

Den som Gud aldrig övergav. En stjärna lyser så klar...'' 


Idag hade jag studiedag. Pappa och Eva skjutasde mig till Motala där tandl. tog 10 min. härligt =) Men Pappa bjöd på Kina-restaurang så det blev en mysig utflykt iaf =)


Sedan var jag på kören, nyss hemkommen. Och ikväll ska jag mysa under en filt och tända många ljus... 

Av Elin - 24 november 2008 17:32

Grattis Madde på 16 års-dagen! Och grattis till Madde och Martin på årsdagen!

Seg

Av Elin - 24 november 2008 17:26

Usch, det är snöstorm här. Såg ut som en snögubbe i morse när jag fått gå tio minuter från bussen till skolan. Som tur var hämtade mamma mig så jag slapp gå hem åxå. Dumma lektioner som jämt blir inställda!


Jag är jätteseg och trött nu. Ska strax dansa i 2 timmar. Är inte alls pepp på det...skönt iaf med studiedag på Onsdag

Av Elin - 23 november 2008 15:24

I Fredags åkte ju kören upp till Sthlm. När vi chekat in på hotellet övade vi  i globen i 5 timmar. Härligt trötta efteråt.


Igår stratade vi med en härlig hotellfrukost i över en timme. b.la Våfflor =) Anette undrade vad den dieten hette? Vi kom fram till hotell-dieten =)


Sean övade vi från 9-halv 3. vid 4 sjöng vi konsert och efter den åt vi på solliden med utsikt över hela Stockholm. Mycket trevlig kväll =) Vår kör sjöng för Anette på restaurangen och det var lite småskoj, för när vi kom till hotellet så fick vi sjunga för folk i baren åxå. Vi kunde ju tjänat pengar =)


Vi satt uppe till 1-någonting (inte 3 som förra året) och åt frukost i en timme idag åxå. Våfflor =) Nu har jag precis kommit hem( Eller ja, vid 3) och jag är fortfarande mätt efter frukosten.

Av Elin - 20 november 2008 15:36

Hepp. Jag kommer hem 10 i 5 idag. Då ska jag packa, äta och sedan vara i Boxholm halv 7 på blomster-arrangemang-fixning. Lite småskoj =) Sedan ska jag hinna måla naglarna och sova. Men jag kan vara uppe länge, har sovmorgon imorgon eftersom jag är ledig. ända tills 8 kan jag sova, åker kl. 10. Sedan blir det sjunga hela helgen =)


Så antagligen ingen mer bloggning förrens på söndag....


Ciao!

Av Elin - 20 november 2008 14:15

Längs med vägens alla kurvor och höjder, kör din bil helt glader och nöjder.

Mörkret faller och skuggorna blir långa, djuren iskogen är vilda och många.....


Byt billampor och få mycket bättre sken. Då ser du lättare älgarna med sina lååååånga ben


=D


Jag har sjungit på denna hela dagen =D

Av Elin - 18 november 2008 14:53

I Lördags flängde jag runt mellan öppet hus i Mjölby (min skola) och öppet hus i Tranås (Mickis skola). Mickis klass var grymt duktig på att dansa! Sedan var jag i Boxholm och övade med kören.


I Söndags hade jag mini-musikal och sedan stod jag på en julmarknad och sålde korv ute i 3 timmar. Lite småkallt, men vi höll värmen uppe genom att sjunga julsånger =)


I Måndags hade jag komp-ledigt efter öppet hus och då gjorde jag ingenting. Vaknade kvart i 8 och såg på tv fram till halv 11, sedan slappad ejag och dansade på kvällen. Härlig slö-dag.


Idag är det rätt lugnt, dock massor grejer imorgon. Men jag ser så mkt fram emot helgen så det gör inget. Ska till globen och sjunga =) 

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards