The story about Elin

Alla inlägg under februari 2009

Av Elin - 28 februari 2009 15:43

Nu har vi planerat en kompis-tripp i sommar. Vi började med cykling på Gotland och slutade med kanotpaddling i Sommen =) Så jag kommer att få det jobbigt när jag ska packa för 4 dagar i en sport-bag =)

Av Elin - 27 februari 2009 08:46

Eftersom att jag inte kunde blogga igår blir det 2 dagar i ett =)


Jag höll på att strypa en kille med gitarrsträngar igår. Bara så ni vet =)

Det var iaf ytterst nära att jag smällde till honom.


Sara, Matilda och jag pyntade docka igår. Bild finns på Saras facebook, får se om jag kan lägga upp den här senare. 


Hade grym träningsvärk igår av att hoppa trampett(en blandning av studsmatta och satsbräda) och idag har jag av aerobicen.



Nu har jag precis haft tyskaprov. Och för att inte ha pluggat så mycket som jag borde gick det över förväntan. Alltid något iaf =) HAd eju bäst i klassen på matteprovet och vg+ på historia-provet.


Ikväll skulle jag och Mickis gått på bio. Men mickis är bjuden til len fest hos en kompis till oss och jag är inte bjuden. Sist var det Mickis som inte var bjuden. Det finns säkert en jättebra anledning, jag skulle bara vilja veta varför


Av Elin - 25 februari 2009 12:13

Vi har precis ätit mat. Konstigt nog var det supergod! Lammfärsbiffar och grillade grönsaker. Mumma!


Idag är jag hemma kvart i 6. Jag har ju kör =) Som tur är får jag sällskap till stationen av Jens, så jag slipper iaf gå själv =)

Av Elin - 24 februari 2009 09:10

Och BWO gick bara till andra chansen! Vad är det med svenska folket???


Velvet var urdålig, däremot EMD får gärna vinna svenska finalen för mig. Gillade deras låt riktigt mycket =) 

Av Elin - 24 februari 2009 09:04

Jag är så stel i hela kroppen! Efter dagen igår med bl.a idrott så dansade jag. Min kropp strejkar som vanligt =)



Av Elin - 22 februari 2009 15:47

I fredags var jag på sminkrådgivning. Superskoj! Hon fick mina ögon att se 20 gånger större ut! Och ja, jag handlade massor =)


I lördags gick vi upp klockan 6 och var ute och fiskade till 1. På morgonen var det 10 minusgrader. Vi hade två sprättar på hela den tiden och fick ingen fisk. I den lilla sjö vi var vid hade alla lag sammanlagt 70 angeldon. På det fick vi 6-7 gäddor. Så, ja, det var lite segt och kallt.


På eftermiddagen/kvällen var vi på 7-års-kalas och åt världens godaste daim-tårta.


Idag har jag jobbat med konfan. Alltid trevligt med skapargruppen. 

Nu ska jag ligga och slappa framför tv-n hela kvällen.


Imrogn är det skola. Neej!! Tur att det bara är 6 veckor kvar till påsklovet och 4 tills vi ska till Ullared =) 

Av Elin - 20 februari 2009 13:20

Jag har precis suttit och läst igenom mina gamla inlägg från förra våren. Gud, vad jag saknar min gamla klass! Men jag måste stå ut med min nya i 2,5 år till. Blä!!!


Det är lite sjukt att samma saker händer efter exakt ett år igen. Wierd. Jaja, nu ska jag fixa i ordning mig så gott det går. Skönt att låta någon annan sminka mig för omväxlings skull, fast just nu ser jag ut som ett spöke. Jag trivs inte riktigt osminkad =)


Hörs på söndag. Kramar =) 

Tid

Av Elin - 20 februari 2009 12:45

Igår gick jag upp kl.7 och såg på tv till 11. Sedan åkte jag och handlade med mamma.


Idag gick jag upp halv 9 och gjorde en lyxsmörgås( lingongrova med kalkon, sallad, avokado och paprika). Sedan spelade jag piano, packade för helgen hos pappa, plockade ur massa vedträn ur pannan + tände den och så har jag hängt in kläder i garderoben. Dessutom har jag plockat ur och i diskmaskinen och lagat pizza.


Det känns som om jag utnyttjade min tid lite bättre idag =)


Strax ska jag åka in till Linköping och gå på sminkrådgivning på The Body Shop. Skojsigt =) 

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards