The story about Elin

Alla inlägg under juni 2009

Av Elin - 30 juni 2009 10:47

Jag är nu i gbg och hälsar på syster. Åkte hit igår med pappa och Jesper i en bil utan AC. Lite varmt när det är runt 30 grader ute.


Men vi åkte ut och badade i havet på kvällen =D

Av Elin - 28 juni 2009 18:58

Nu har jag jobbat färdigt för sommaren. Men en höjd konfalön så har jag tjänat runt 8000 kr. Inte illa =)


Imorgon åker jag till Lollo och Göteborg. Kommer hem på fredag igen =) 

Av Elin - 25 juni 2009 21:24

Jag har en jättesnygg linne-bränna. Nästan brun kring halsen och kritvit på ryggen. Dessutom kritvit i två band över axeln (bara på ena axeln!). Jätteskumt.

Av Elin - 24 juni 2009 09:41

Sommarjobbet är faktiskt helt okej. Bara hoppas på det fina vädret, annars är det sjukt långtråkigt! Men att sitta i solen och läsa änglar och demoner + att få 60 kr / timme för det är helt okej =)


Foten var stukad. Så igår hoppade jag omkring. Som tur är har det nästan gått över idag. Desutom var jag hos tandläkaren igår. Aj! Nu har jag en ny skruv inborrad i tandköttet. Men det är bara en glugg till som ska igen, sedan är jag av med eländet!

Av Elin - 22 juni 2009 10:29

Solen skiner på en klarblå himmel. Perfekt om man inte tvingas jobba! Dessutom har jag lyckats stuka foten, eller iallafall gör den väldigt, väldigt ont. Jag kan knappt gå!

Kul då att köra gräsklippar eoch trimmer. Men jag fska försöka skylla på allergin, så kanske jag slipper!



Av Elin - 21 juni 2009 21:31

Jag hade något som liknade en fästing på fingret. Så jag tog bort odjuret och försökte mosa det. Det gick inte så bra så tillslut tog jag en tipex-burk som vapen. Tja, allt går ju att använda =)


Nu kanske jag ska masa mig i säng. Jag vill inte jobba!  det ska dessutom bli fint väder, typ 25 grader. Och jag ska sitta i en kiosk. Suck. Den enda positiva är att jag börjar kvart över 11. Menmen, jag tjänar 20 kr mer i timmen än den andra tjejen där iaf =D


Godnatt =) 

Av Elin - 21 juni 2009 19:58

En veckas jobb framför mig nu. I en kiosk på en liten, liten camping. Helt okej.


Mamma och jag har ändrat en av mina spa-behandlingar i Riga. Nu är det Massage, Ansiktsbehandling och Manikyr =D 

Av Elin - 20 juni 2009 17:24

...Och det känns som om jag ska till skolan på Måndag eftersom att jag ska jobba hela nästa vecka. Men nepp, jag har lov i 8 veckor till =D


Idag har jag varit med mamma och köpt blommor och sedan gick vi en orienteringsgrej ute i skogen.


Ikväll är det sommarkrysset. Jag är inte överförtjust i programmet men ikväll är Melody Club, BWO och Miss Li med =D




Melody Club på Gransnäs musikfestival, 2007 

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards