The story about Elin

Alla inlägg under augusti 2009

Av Elin - 31 augusti 2009 21:17

...och jag får skjuts imorgon vilket betyder att jag kan läsa extra länge...=D

Av Elin - 30 augusti 2009 21:07

Åh, min släkt är snäll. Jag fick 2200 kr i present =D Fick pengar av pappa också, trots moppebatteriet. Han sa att han var för snäll =) Dessutom kom Mikcis hit(inte sett henne på över en månad!) och hjälpte till att äta upp smörgåstårtan. 


Nu ska jag läsa Twilight tills jag somnar. Godnatt =) 

Av Elin - 30 augusti 2009 13:21

Vid 4. fast Mickis kommer tidigare =)

Av Elin - 29 augusti 2009 08:50

Lördagstidningen, smoothie och ring så spelar vi =) Haha, jag börjar nog bli lite vuxen

Av Elin - 28 augusti 2009 21:40

Oj.  Konstigaste dagen på länge.


Det började med ett helt wierdo Rix-morgonzoo. Jag lyssnar alltid på dem på mornarna men idag var det riktigt underhållande =) Gert blev totalt utskälld av chefen och Roger hånglade med en tjej.


Sedan iaf började mina lektioner. Fredagar är veckans värsta dag och inte blev det bättre av idioterna i min klass. Jag var ytterst nära att göra något mycket, mycket dumt idag. Tur att jag inte slog till honom. Men nästa gång då...


Sedan hade vi keramik. Tur iaf att det finns en lärare som säger till.


När jag kom hem kvart i 5, vrålhungrig(åt lunch 10 i 11 och idrott direkt på det) vann iallafall Sverige mot Italien. Alltid något.

Dessutom startade min moppe med batteriet jag fick i födelsedagspresent. Fungerar den nu så kanske det inte var en så dum present trots allt, dock inte så rolig... 


Imorgon blir det dock baka hela dagen. Bröd, kardemummakakor, Goa Goa kakor och hallongrottor. Dessutom tror jag att jag ska inviga min Smoothie-bok. Vi får väl se =)


Förresten, innan jag glömmer det. Lyssna på Battlefield, Jordin Sparks. Riktigt bra!


Puss 

Av Elin - 27 augusti 2009 16:40

När jag kom hem efter en lång dag fick jag nybakt äppelpaj av Mamma. Dessutom fick jag öppna paket och jag fick:

- En jättefin väska

- En bok med muffinsrecept

- En bok med kycklinrecept

- En The Ark-skiva 

- En fin blomma 


I kuvertet från Lollo och Thomas var det massa saker, bl.a 

- En Smoothie-bok 

- En Pocket-bok

- Nagellack

- Pärlor

- Örhängen 

+ Massor mer


Dessutom ska jag äta ärtsoppa och ostkaka ikväll =D 

Av Elin - 27 augusti 2009 12:15

Idag fyller jag 17 år! Har världens största kuvert fyllt med småpaket som väntar när jag komme rhem. Tack Lollo  =)


Vi ska nog äta äppelpaj idag, imorgon blir det Ben n Jerry's och på söndag släktfika =D

Av Elin - 26 augusti 2009 16:53

Jag gillar inte torsdagar och fredagar. Hmm.

Fast imorgon fyller jag år =D 

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards