The story about Elin

Alla inlägg under september 2009

Av Elin - 30 september 2009 21:51

Ohh, nu har jag ett eget spotify-konto istället för att ha min brors =)


Idag blev det en kort kör på två pers. Vi bestämde att inte ha varje vecka utan bara nån gång ibland, så nu har jag onsdagarna ledigt =)


Imorgon är det studiedag, wohoo!

Av Elin - 29 september 2009 21:12

Ohh, jag har snöat in på Regina Spektor. Speciellt låtarna Samson, On the radio och Fidelity. Sjukt bra!


Har haft aerobics nu. Galet jobbigt!


Imorgon är det kör. Tyvärr lär det nog inte bli så mycket av den   sättningen då nästan inga kan komma. Men jag hoppas på att jag kan få privata lektioner istället =)


 


Regina Spektor

( bild från my.opera.com)



Av Elin - 29 september 2009 16:02

Brr. Men jag myser i overknee-strumpor.


Blev sur idag. Skulle springa upp till färgaffären på lunchrasten och köpa en panå. Så kul då att de inte har det jag vill ha och att den enda jag kunde tänka mig kostade 170 kr. Vi får ta en sväng till Linköping på torsdag då jag har studiedag =)


Jag är kär i alla Scoretts skor. Jag har dock inte pengarna till pumps. Ska köpa stövlar snart...

Av Elin - 28 september 2009 15:21

Blev det bara sådär. Fick mina skolkort idag, man ska aldrig le med tandställning. Hyfsat i skolkatalogen ändå (där log jag inte!). Dessutom har jag fått värsta finn-attacken. Suck

Av Elin - 27 september 2009 21:14

Efter en brunch med världens godaste pannkankor (Thomas är bäst på pannkakor!) åkte vi hem till veckans bästa Tv-kväll. Mamma och jag skrek om vartannat när Hippiesarna höll på att åka ur Amazing Race. Som tur var klarade de sig!


Imorgon är det skola igen. Men på tordag har jag studiedag och på fredag går jag knappt tre timmar. Så det blir en lugn vecka =)

Av Elin - 26 september 2009 17:29

Mamma och jag var där idag. Jag hittade en kokbok och en till bok i min samling av Don Rosa -böcker. Efter två,5 timmar orkade vi inte slåss bland mer folk mer utan åkte till en av mina favoriter i Göteborg, Paprika. En restaurang där man kan göra sin egen sallad. Mums =) Jag köpte ett par tights på Hm och sedan åpkte vi tillbaka till lägenheten. De andra har åkt på hummerfest så mamma och jag ska bara se på tv ikväll. Imorgon ska vi ha värsta brunchen =)

Av Elin - 25 september 2009 08:53

Imorse gick jag och tänkte på att tänk om mina amerikanska släktingar skulle komma till Sverige.

När jag loggade in på Facebook så ser jag att en av dem kanske ska till sverige i mars. Sjukt.

Av Elin - 25 september 2009 08:43

Usch. När det var en kvart kvar försökte jag få upp min frisyr. kl. 8 struntade jag i det och gick ut. Jippie, jag glömde min macka. Suck, Jaja, tur att det finns mackor i caffis...


Ikväll åker vi till Göteborg =)

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards