The story about Elin

Alla inlägg under oktober 2009

Av Elin - 30 oktober 2009 10:25

Idag åker pappa, jag och Jesper till Mattias i Skövde. Alltid lika trevligt,och Mattias har lovat att köpa ett par gummistövlar till mig. Han vet inte vad han har gett sig in på...

Av Elin - 29 oktober 2009 15:21

Nu är den färdig! Visst blev den bra??


 

Av Elin - 29 oktober 2009 11:20

Tio över 8 hos tandläkaren på ett höstlov är inte en mänsklig tid. Men jag hade inte några hål i alla fall.

Eftersom att hårddisken dummade sig( eller rättare sagt när det ick en propp igår...) så lägger jag över de sista bilderna nu.


Jag vet inte om jag skrivit om min senaste övningskörningshistoria på bloggen? Well, här är en iaf.

Vi skulle till NIklas och Malin i lördags. Man kan köra skogsvägar dit så jag skulle köra. Då hamnade vi mitt i ett rally med galet mycket folk. Det stod bilar överallt och det gick folk över vägen. Jag fick panik men klarade det i alla fall. Sedan kröp jag fram med bilar efter mig som körde som galningar (enligt mig ). Dessutom höll jag på att köra i diket. Usch! Mattias fick ta över till slut. Men innan rallyt gick det bra =)



I väntan på min oljetavla( som jag precis signerade) får ni en liten teckning på min hand =)

 

Av Elin - 28 oktober 2009 15:21

Jag har inte gjort något vettigt på eftermiddagen. Jag håller visserligen på att flytta över bilder till den externa hårddisken, men ändå. Ska nog ta en lång dush nu...

Av Elin - 28 oktober 2009 09:30

Jag målade klart min oljetavla igår =) Måste fota av den och lägga upp bilden, jag är riktigt nöjd.


Idag ska jag gå till farmor och äta lunch där. Sedan ska jag nog sy i eftermiddag. Men nu måste jag plugga Kemi...

Av Elin - 27 oktober 2009 22:03

Nu ska jag lägga mig. Känner mig lite konstig, sådär som man blir emellanåt. Behöver nog sova i min egen säng...

Av Elin - 27 oktober 2009 17:05

Mysigt!

Har köpt massa fina saker, t.ex två stickade tröjor. När vi kom hem till Lollo igårkväll åt vi nyponsoppa och glass =)


Idag åkte vi hem och stannade på A6 på vägen för att jag skulle köpa en tröja(fanns bara i fel storlek i ullared). Jag hittade dessutom en grå kjol. Tror bara att jag har varit på A6 en gång innan.


Nu har jag precis sett en av mina nyinköpta filmer, Wild Child. Riktigt bra faktiskt. Och Alex Pettyfer är så snygg att det gör ont...




  

Av Elin - 25 oktober 2009 12:26

Om en halvtimme åker vi till Göteborg. Imorgon Ullared =) Wiieeee!!!!

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards