The story about Elin

Alla inlägg under december 2009

Av Elin - 31 december 2009 12:56

Gott nytt år everyhopa!

Idag har jag städat,städat och städat lite till. Dessutom är jag fast i den nya Dan Brown-boken, som jag inte minns vad den heter. Lite dumt när jag borde städa =D


Ikväll kommer Matilda, Sara, Jennifer, Becka, Ellinor och Kristina hit. Det ska bli skoj =)


Nehäpp, jag kanske ska ta tag i dammsugningen nu då. Eller så läser jag lite til...

Av Elin - 30 december 2009 21:16

Den var lite smårolig, även om 2-an är bäst. Dock gillar jag Rafael Edholm rätt mycket så jag kanske är lite partisk ;)


Imorgon blir det Fest/Tjejmiddag! Mysigt =)

Av Elin - 30 december 2009 14:15

Nu kan jag ju äntligen lägga upp teckningen på Lisas katt. Hon fick den nämligen i julklapp =)


 

Och ja, jag höll på ett tag...

Bio

Av Elin - 30 december 2009 14:12

Ikväll ska mamma och jag på bio. Vi ska se Göta Kanal 3 =)


Annars har det varit en rätt lugn dag. Vi åkte till EM och letade efter köksstolar( eftersom att Thomas har suttit sönder den ena, som visserligen var fallfärdig redan innan) men vi hittade inga. Sedan åkte vi till ICA och jag handlade grejer tills imorgon. Jag ska nog strax ta och duka med, men just nu farmar jag på Farm Ville =)


Av Elin - 29 december 2009 16:45

Jag började dagen med att städa i köket. Det tog en halvtime att gnugga rent ugnsglaset, men fint blev det!


Nu på eftermiddagen har vi varit i Linköping. Jag kom inte hem med något jag skulle ha( Tröja, svarta jeansleggings) utan istället:


- Blå jeansleggings

- Örhängen

- 2 par vantar

- Diskhandskar XD

+ en present som jag faktiskt skulle köpa =)


Jag är nöjd =)

Av Elin - 28 december 2009 10:37

Det regnar. Inte alls upskattat då all snö kommer att försvinna...

Men imorgon ska det bli 9- så jag hoppas att lite snö får vara kvar i alla fall.


Nej, nu ska jag ta tag i att städa nothyllan och receptskåpet.

Av Elin - 27 december 2009 21:18

...och nu har alla åkt hem( förutom Mattias och Steffi som har åkt till Barcelona...). Lite tråkigt och tomt, men snart är det nyår =)


Idag var vi ute i skogen och lyssnade på en gammal lärare till mig som pratade om sten. Eller han skulle prata om sten, men pratade om allt möjligt annat. Skoj var det i alla fall =)

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards