The story about Elin

Alla inlägg under januari 2010

Av Elin - 31 januari 2010 20:59

Helt slut efter att ha kört ved idag så det blir inget långt inlägg. Men helgen har varit bra, har ju som sagt varit hos pappa. Jag skriver mer imorgon =)


Godnatt

Av Elin - 28 januari 2010 21:37

Mina favorit-efterrätter.


1: Chokladsufflé, hellst med kaffeglass

2: Ostkaka med grädde och hallonsylt!

3: Äppelpaj

4: En riktigt maffig chokladtårta


Vill du någon gång göra mig riktigt glad ska du bjuda mig på något av detta, då är jag totalsåld =)


Idag blev det i alla fall ostkaka <3



Imorgon bär det av till Pappa, så det blir antagligen inget bloggande under helgen. Ha det bra i snövädret =)

Av Elin - 28 januari 2010 13:07

Efter att jag nästan drunknat i snön imorse på väg till bussen, hade jag två lektioner. Sedan åkte jag till Motala och tandläkaren + att jag köpte en mascara. Sedan hem igen och så åt jag lunch och ut för att skotta undan all dum snö. Härlig dag =)


Nu ska jag plugga samhäll och ikväll blir det ostkaka <3

Av Elin - 27 januari 2010 18:05

Idag har det varit en bra dag fast jag har inte ätit som jag borde. När jag inte äter var 3-4 timme sjunker mitt blodsocker till sjuka nivåer och jag blir galet grinig och får huvudvärk. Därför brukar jag alltid ha med en macka till skolan. Idag har vi så dumt schema att vi äter kl. 11. Fine, men eftermiddagen blir lite jobbig då. Så jag åt frukost kl. 7, lunch kl. 11 och en apelsin halv 5. Det gillar INTE min kropp. Så nu ska jag ta och glädja den med en stor skål Linssoppa, en knäckemacka och massa sockerärtor + min obligatoriska kvällskopp med thé.


Det var skoj när Becka fick sin present av oss idag. Hon tyckte att den var jättetung och när hon öppnade den var det inslaget i folie. Kan ni gissa vad det var? Jo, 160 femtioöringar som hon får köpa Brownies för! Hennes kommentar var att hon sade att hon inte hade förväntat sig det =D Konstigt tycker jag...

Av Elin - 27 januari 2010 09:46

Jag blev en kvinnlig kopia av snömannen förut. Men jag överlevde =)


Idag fyller Becka 18! Grattis!!

Av Elin - 26 januari 2010 21:35

Aerobicen kommer att ta kål på mig en vacker dag. Men jäklans vad skoj det är! Stackars Mickis hade feber men ledde det ändå, du är underbar <3


Imorgon har jag drygt två timmars x-tra tid i skolan .Då ska jag se på Project Runway och jobba undan lite naturkunskap. Förhoppningsvis slipper jag att bli snögubbefierad när jag går från vårdcentralen. Alla säger ju att det ska bli snöstorm och smällkallt. Men det märks.


Puss och Godnatt!

Bra

Av Elin - 26 januari 2010 15:53

Auditionen gick helt okej. Jag sjöng inte falskt i alla fall.  Sedan tog jag tåget och nu måste jag plugga samhäll! Någonstans ska jag hinna göra lasange med innan jag åker på aerobics...

Av Elin - 26 januari 2010 09:11

Sitter i Fotolabbet med media-folket =)


I eftermiddag är det audition, nervös!

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards