The story about Elin

Alla inlägg under april 2010

Av Elin - 30 april 2010 22:29

Usch, det var ingen skoj fredag idag. Jag fick en fettfläck på den nya kjolen( men lyckades senare att få bort den, som tur var...), maten var inget god och min lärare är inte speciellt rolig. Fy, jag visste att jag inte kunde vara positiv i en hel vecka. Som tur var så gick i alla fall religionsprovet bra =)


Ikväll har jag varit hos pappa en sväng, och sedan åkte jag hem. Jag gillar verkligen inte valborg...


 




En liten ¨dagens-outfit¨ bild, där typ ingenting syns =)

Men den nya kjolen är fin =)

Av Elin - 29 april 2010 21:25

Så, nu var näst sista körskole-teori-kursen klar =) Nu är det bara allt annat kvar...


Jag har planerat att sova nu, och förresten, kjolen jag hade beställt från HM kom idag!  Och den var jättefin, så nu är jag glad =) Tyvärr måste mamma ta ut 600 kr från mitt konto imorgon, för jag är skyldig massa folk massa pengar. Inte fullt så kul, men kjolen var absolut värd sina 189 kr( 150 utan frakt).


Godnatt =)




Titta vilken fin kjol =)

Av Elin - 29 april 2010 13:04

När jag var på Beyond Retro i lördags hörde jag låten som just nu dök upp på min spellista på spotify, nämligen Don't stop beliving med Journey. Just då, när jag stod där och letade bland massa underbara vintageklänningar kändes livet ganska bra =)


Och det fortsätter att vara bra. Mickis och deras dansuppvining igår var sjukt bra, de är så himla duktiga! Jag kom hem 20 i 9 så jag var sjukt trött idag, och ändå gick det nationella engelskaprovet( B-kursen) förvånansvärt bra. Jag hoppas att jag får ett bra betyg, men godkänd är jag nog nästan helt säker på att jag är =)


Strax ska jag plugga religion, sedan blir det körskola, och när jag kommer hem ska jag äta OSTKAKA!! Kan det bli bättre?



http://www.classicrockmagazine.com/wp-content/uploads/2009/11/journey_don_t.jpg


Titta vad fint 80-taliga de ser ut =)

Av Elin - 28 april 2010 09:11

Och? Ja, onsdagar är ingen höjdare. Men ikväll blir det kul, jag ska ju träffa Stoffe och Mickis =)


Just nu sitter jag själv vid en dator i skolan och har tråkigt. Jag börjar inte förrens 10 men jag kom på att jag kunde ladda mobilen, så någon nytta gör jag ändå =)

Av Elin - 27 april 2010 22:03

Det är sjukt skönt att sitta i bastun när man har simmat 1 kilometer, men undertiden man simmar är det fasiken inte kul. Men som sagt, det är definitivt värt det.


Jag har hunnit fålla upp min klänning nu med, skulle gissa på 4 meter fåll för hand. Det tog nog ca. 2 timmar, men fint blev det =)


Imorgon ska jag till skolan och yra, sedan ska jag se på när Mickis har dansuppvisning =)

Av Elin - 27 april 2010 13:08

Helt plötsligt kom det in massa tyskar i språklabbet. Jag förstår absolut ingen tyska längre. Fascinerande.


Hur som hellst, i eftermiddag ska jag köra ved, plugga religion, göra klart körskoleläxan, åka och simma och sedan fixa något att äta. Sedan är typ kvällen slut ( efter DH förstås!).


Jag har ingen stressig vecka alls...

Av Elin - 27 april 2010 07:56

Jo, egentligen. Bra att jag visste om det med, så nu sitter jag i skolan och har inget att göra förrrens 20 i 10. Skoj.


Jag kan ju i och för sig jobba med lite religion, så det gör inte jättemycket. Men lite surt är det allt.

Av Elin - 26 april 2010 15:05

Här är vi effektiva måntro. Sedan jag kom hem för drygt 30 minuter sedan har jag testat att starta moppen( och den startade, vilken lycka!), bytt sängkläder, dammsugit rummet, hängt in kläder, frysinventerat, letat rätt på danskläder och sprungit runt i huset på jakt efter sytråd =)


Nu ska jag fixa något fika-aktigt, sedan ska jag plugga körkortsteori och religion, och sedan ska jag till dansen och måla skelettdräkter + fotas + dansa.


Nämnde jag att detta är en stressig vecka?


http://www.leco.se/cache/medium/2861.jpg


Ungefär sådanahär fina dräkter ska vi dansa i =)

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards