The story about Elin

Alla inlägg under december 2010

Av Elin - 31 december 2010 14:56

Cheesecaken är gjord

Dukningen är fixad

Köket är städat

Lxröran står på kylning

Marchallhållarna är ute

Naglarna - Check


Nu väntar tillfixning av mig, det vill säga sminkning och klädval.


Sedan kan gästerna komma, Gott nytt år!

Av Elin - 30 december 2010 13:22

Sådär! Nu är allt inhandlat tills imorgon. Jag körde dessutom till ÖB och genom Mjölby till Ica, det ni! Parkering på det med så jag är nöjd.


Stra kommer Niklas,Malin och Frida hit. Då ska jag lära Frida massa dumma grejer...=)

Av Elin - 29 december 2010 21:43

Jag är kär i ungefär allt nytt på Hm-s hemsida. Undrar om det är för att det är sommarkläder och jag är sjukt trött på vintern? Det här kan bli dyrt...


























Allt från Hm


Av Elin - 29 december 2010 17:41

Njae, kanske inte. Snarare carbonara för jäklans, vad mätt jag blev förut! Jag gjorde den på överbliven julskinka och alldeles för mycket ägg och grädde. Så till kvällsmat blir det enklast möjliga soppa, potatis, morot och purjolök kokt i buljong. Great.


Av Elin - 29 december 2010 11:32

Jag har skrubbat ugnsluckan och dammsugit köket. Glammigt liv man har. Snart ska jag slänga ihop en lunchpasta och så ska vi åka en sväng i eftermiddag.  Vilken oerhört händelserik dag.


Av Elin - 28 december 2010 19:42

Risgrynsgröt kan vara sjukt gott vid rätt tillfälle. Som nyss tilsammans med hembakt hålkaka toppad med leverpastej. Allt detta avnjöts i min nya röda flanellpyjamas, och för några sekunder kändes det som om jag var i himmelriket!




Ja, det är tur att granen räddar upp bilden.

Av Elin - 28 december 2010 13:24

Jag spenderade hela morgonen i Mjölby. Usch för körlektioner. Det första jag gjorde var att tvärnita för en gångtrafikant och sedan få motorstopp. Bra Elin!


Nu ska jag gå och ta tag i de gigantiska klädhögarna i min garderob. den ena ligger på golvet( utrensade kläder) och den andra på sängen( nyinköpta kläder från igår). Så jag har lite att göra.


Av Elin - 27 december 2010 17:17

En klänning, en kjol, en kofta, två t-shirts och ett par leggings för 170 kr. Slå det om ni kan!


Circus Sale är en väldigt bra uppfinning måste jag säga. Synd bara att jag inte kunde köra eftersom skylten inte gick att sätta upp på den kalla rutan. Några förslag om hur man får den att sitta fast på rutan? Kludd?

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards