The story about Elin

Alla inlägg under april 2011

Av Elin - 30 april 2011 21:58

Mickis ringde mig förut och frågade om jag ville följa med på spontanutflykt till torpön. 5 minuter senare kom hon och Stoffe, och så plockade vi upp Jens på vägen, och åkte till Torpön och åt glass. Så himla mysigt! Stoffe sade att vi i alla fall hade gjort denna tråkiga högtid lite roligare nu =)


Ni är så fina =)

Av Elin - 30 april 2011 13:46

En teckning gjord med bara vanlig stiftpenna. Lite smånöjd är jag allt =)


Av Elin - 28 april 2011 21:28

En fin eftermiddag blev det ändå, trots att jag inte hittade några granskott. Lyckades istället springa 3,5 km utan att bli trött vilket kändes lite meningslöst så då sprang jag intervaller i backen upp till huset. Då blev jag trött!


Sedan lyssnade jag på filmmusik från Amelie från Montmartre och låtsades att jag var i Paris en stund. Bakade en snabb-limpa och gjorde grön ärtsoppa.


Imorgon är det körlektion och sedan ska jag spendera dagen framför ett brittiskt kungabröllop med förhoppningsvis nybakta brownies.


Av Elin - 28 april 2011 13:42

Jag tror att jag medveten gör mig ful på bild för att inte se ful ut omedvetet. Här är bildbeviset:


(bästa Jennifer har fotat)


 

Jaja, titta på den fina blomman som jag fick av Matildas pappa igår istället. Tack!


Idag är jag sjukanmäld. Hm. Jag är jättesjuk, verkligen. För en kvart efter att jag ringde satt jag på bussen påväg mot fyra timmars riskutbildning på körskolan. Och sedan tog jag 12-bussen hem...


Så för min del är det helg nu. Jag har tänkt att springa ut i skogen och plocka granskott. Bara så ni vet( och ja, jag är seriös).

Av Elin - 27 april 2011 09:33

Ikväll har Matilda och jag vernissage i Linköping. Spännande. Mindre spännande dock att jag kom hem dödstrött igårkväll klockan 7 efter att ha hängt utställningen. Men nu är det fixat!


Jag var precis och kollade upp mitt matteprov som jag gjorde innan lovet. Jag klarade det och fick Vg, helt otroligt!

Av Elin - 25 april 2011 09:11

Åh, det är så fint väder att jag måste smörja på solskyddsfaktor 30 (eftersom att jag annars blir släkt med kräftorna). Solkrämen luktar dock så sjukt mycket sommar att det inte gör så mycket...


Det är lite tråkigt att jag är bunden till datorn den närmaste tiden eftersom att jag har en jäkla projektarbetes-raport att fixa. Jag skulle ju hellre hänga upp hängmattan.

Av Elin - 21 april 2011 21:35

Tänka sig, jag överlevde stadskörningen med. Det var så himla skönt att få köra med Jennifer, positiv energi där! Nu är det kanske inte så himla långt kvar till den där efterlängdade plastbrickan.


Men nu väntar påsk. Ikväll kom Niklas och Malin + Frida och Moa hit och så Mattias. Dock innebär ju påsk vedkörning så räkna inte med att jag skriver något de närmsta dagarna. Jag ligger antagligen begravd under en vedhög någonsnans...

Av Elin - 20 april 2011 17:26

Här har ni en som minsann överlevde halkkörningen! Inte illa va? Trots panikbromsningar, överstyrningar och snurrande så sitter jag här. Och tänker att det var ju faktiskt inte så hemskt.


Å andra sidan har jag stadskörning imorgon. Ehm.

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards