The story about Elin

Alla inlägg under maj 2011

Av Elin - 31 maj 2011 20:50

Imorgon ska jag til tandläkaren vilket innebär en kort dag. På kvällen är det lan, det vill säga dataspelskväll på skolan.


På fredag är det picknick och mösspåtagningsfest och på måndag blir det grillning med klassen.


Sedan händer det lite saker såsom dansuppvisning och flakpynt.


Nästa fredag tar jag studenten. Studenten. Helt sjukt!

Av Elin - 30 maj 2011 19:01

Om vi bortser från det faktum att jag inte ätit på över 5 timar och håller på att svimma ska jag ge er ett bra boktips; Blodläge av Johan Theorin. En galet bra bok, jag låg och läste över 1,5 timmar igår för den går verkligen inte att lägga ifrån sig. Ser fram emot kvällens läspass...

Av Elin - 29 maj 2011 10:42

I fredags var jag hos Jennifer på fredagsmys. Alldeles för mycket mat, godis och vattenmelon på verandan med regn utanför. Mysigt!


Igår åkte vi på fika-och mat-turné eftersom att Lollo, Thomas och Mattias är hemma. Väldans bra det med.


Idag är det mest en slappdag. Vi får väl se om jag gör något vettigt av denna dagen med...

Av Elin - 27 maj 2011 09:28

Det blev ingen bio ikväll ,för Matilda är sjuk. Istället beger jag mig antagligen mot Mjölby för en innomhus-picknicks-grillning. Mysigt!

Av Elin - 26 maj 2011 17:43

Glöm det jag skrev i skolan förut. Jag hade nämligen inga lektioner. Det hade bara ingen talat om för mig, men min snälla mamma åkte och hämtade mig...


Annars har jag sytt på min jacka som tyvärr int eblev bra. Passformen blev helt galen, och det är så irriterande när jag lagt ner så mycket jobb på den. Den får hamna i korgen för framtisa gör-om-mig-projekt.


Nu, nu väntar fransk löksoppa. Det enda jag gör rätt den här veckan är att laga mat känns det som. Men man ska väl ha jävliga veckor ibland med.

Av Elin - 26 maj 2011 09:01

Idag är min enda skoldag denna vecka. Nästa har jag 3, veckan efter det 3 och på fredagen tar jag studenten. Helt magiskt.


( Och ja, jag har nästan kommit över uppkörningen. Jag laddar för fullt för den och 5 veckor...)

Av Elin - 25 maj 2011 09:07

Usch, jag mår så jäkla dåligt just nu. Jag förstår inte hur den där besiktingskvinnan lyckades bryta ner mig så totalt. Jag sitter och gråter konstant och mår jättilla. Dessutom är det 5 veckor tills nästa uppkörning. Om jag kuggar den måste jag antagligen göra om teorin med. Fy fasen vad jag hatar det här!

Av Elin - 24 maj 2011 13:38

Jag mår inte bra just nu. Jag kuggade min uppkörning och lyckades svimma på körskolan efteråt. Härligt va?


Det som stör mig är att jag fick en enkel uppkörning och kuggade på saker jag egentligen kan. Fy fasen vad hemskt det känns.

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards