The story about Elin

Alla inlägg under januari 2012

Av Elin - 26 januari 2012 15:57

Jag började halv 9 imorse och nu är klockan 4. Vart sjutton tog dagen vägen? Allt har liksom bara sprungit förbi i möten, lunch och jag vet int evad. Vissa dagar är hur lugna som hellst då jag knappt har något att göra, och viss aär som idag. Galet.


Annars trivs jag jättebra på mitt jobb och kan inte fatta att halva tiden redan har gått. Bloggandet har jag visst glömt av en smula, hmfp. =)

Av Elin - 15 januari 2012 17:02

Har visst glömt bort att blogga sedan nyår. Hoppsan.


Jag var iallafall på volontärkurs i veckan. Mitt ute i skogen, så jag blev sjukt glad när jag hittade internet.


Helgen innan blev jag bjuden på supergod mat i Skövde hos Mattias, och nu är jag hos Lollo och ska laga indiskt. perfekt det här =) Mamma är också här och idan så var vi på Kvibergs marknad. Det kändes som att vara utomlands, men sjukt roligt var det! =)

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards