The story about Elin

Alla inlägg under april 2012

Av Elin - 25 april 2012 13:42

Galet hur jag flänger överallt hela tiden. Är jag inte i Göteborg så är jag hemma, för att nästa helg åka till Amsterdam, Stockholm eller Uppsala. Släng på lite Skagen och kurs på folkhögskola i Halland med så har ni maj månad för mig. Tjoflöjt vad fort tiden går!


I helgen ska jag i alla fall hem och mellanlanda innan vi ska iväg på en överraskning med mamma som fyller 60 första maj. Ska bli hur kul som hellst!

Av Elin - 18 april 2012 15:07

Om sisådär en månad ska jag hälsa på Sara som au pairar för fullt i Rotterdam. Ska även sova över en natt på hostelbåt i Amsterdam. Spännande =)


Annars laddar jag för fullt inför helgens trevligheter. Mysdag med mamma på fredag och Ullared på lördag!

Av Elin - 11 april 2012 11:29

Göteborg måste inneha någon form av rekord för flest regninga/gråmulna dagar i Sverige. Jag tycker det regnar konstant här och idag är inget undantag. Riktigt så man bara vill hem och mysa ner sig under en filt vilket jag planerar ikväll. Det är påsklov på jobbet så alla öppna verksamheter är stängda vilket innebär kortare dagar för mig. Så efter dagens besök på äldreboendet slutar jag halv 4( istället för halv 6) och då tänker jag åka hem och laga risgrynsgröt! Den ultimata mys-maten!

Av Elin - 10 april 2012 08:05

Min blogg fyller 5 år idag. Även om jag inte skriver här så jätteofta längre så finns den faktiskt kvar. 5 år, det är ganska länge det...

Av Elin - 3 april 2012 09:09

På jobbet råder fullständig påskomani. På torsdag ska här vara påskvandringar för fjärdeklassare, och allt fix inför det ska göras i veckan. Dessutom var det familjegudstjänst i söndags med äggkokande( vet ni hur lång tid det tar att koka 100 ägg?), pyssel och plockande.


Till råga på allt är jag lite vecko-vill. I mitt huvud ligger jag en vecka före då jag var ledig tor-fre-lör och nu jobbar sön-tor. Jätteskumt =)

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards