The story about Elin

Alla inlägg under oktober 2012

Av Elin - 24 oktober 2012 21:21

Fick ta en tablett kl.11 igårkväll för imorse skulle jag till sjukhuset och ta prover. Tvingades då gå upp kl.6 för attjag skulle vara vaken i 3 timmar innan proverna. Härligt. Men blodproven är bra terapi, snart behöver jag inte logga ner längre =)


Annars har jag tentaångest och det är en vecka kvar. GAH!

Av Elin - 17 oktober 2012 17:35

Hade pluggdate imorse på ett café med frukostbuffé. Livsfarligt.


Just nu väntar jag på min soffleverans. De skulle vara här kl.5

Av Elin - 13 oktober 2012 20:58

Har flyttat hela dagen...Men nu sitter jag och bara njuter i min nya lägenhet =) Dock är jag vansinnigt trött så jag ska lägga mig strax. Tack för hjälpen snälla mamma och pappa =)

Av Elin - 10 oktober 2012 18:06

Vet ni? Jag har nu överlevt två blodprov helt själv! Ingen som höll mig i handen och jag svimmade inte heller, är så grymt stolt! Ska på en magnetröntgen imorgon och förhoppningsvis får jag snart reda på vad som gör att mina hormoner spökar.


Förra helgen åkte jag hem och som jag hade längtat efter det! Mysfredag med mamma, lyxfrukost, svampplockning, 3-års kalas, mysmiddag, brunch hos Mickis och Stoffe + långpromenad. Verkligen den bästa hösthelgen på länge!


Fast helgen som kommer blir nog inte mycket sämre. På lördag kommer nämligen mamma och pappa upp och hjälper mig att flytta! Äntligen sipper jag detta lilla barackliknande 22 kvadratmeters-studentrum där jag kan duscha och laga mat samtidigt. Jag ska få en frys! Jag ska få en ugn! Jag ska få en balkong! Helt jäkla underbart!

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards