The story about Elin

Alla inlägg under april 2013

Av Elin - 19 april 2013 16:46

Igår kom fina mamma upp till mig i Örebro. Hon hade med balkongmöbler så nu är min balkong äntligen vår-pimpad.


Idag var vi på trädågrdsmässanoch shoppade loss (eller mamma gjorde, jag höll mig till två påskliljor för 15 kr). Sedan gick vi till bästa Rosengrens skaffer i och åt vegetarisk buffé,och jäklar, den buffén alltså. Jag är fortfarande mätt...

Mamma som ska jobba imorgon åkte hem och sedan dess har jag mest degat i soffan. Gjort en körsbärssmoothie och kokar kondenserad mjölk till morgondagens banoffe-paj. Och orkar inte plugga.


Nu ska jag nog titta lite på My kitchen rules och förtränga växtfysiologin...

Av Elin - 7 april 2013 10:10

En helt vanlig söndag. Åt den mastigaste frukosten någonsin och tvingade därför ut mig själv påen promenad nyss. Och snart har jag tvättid, vilket innebär att jag hänger i min lägenhet 11-15. Skojigt. Men jag tänkte måla lite akvarell och lyssna på bra radioprogram. Slösöndag med andra ord.

Av Elin - 4 april 2013 18:26

Idag fick jag ett mail/bloggkommentar från min bak-idol, Roy Fares. Han skrev att han var imponerad av min tavla som jagmålat avhonom. Galet coolt =)

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards