The story about Elin

Alla inlägg under maj 2013

Av Elin - 21 maj 2013 17:39

Mycket har hunnits med senaste veckan, inkluderat ett besök hos finaste systern i Göteborg med obligatoriskt ''gamla jobbet''-besök, eurovision song contest och träffa fina vänner. Igår konkades det hem en 18-kilos partylåda jag vann hos ica med bisarrt mycket läsk, godis,kaffe, kex och chips...


Idag har det skrivit tenta, och jag grämer mig över en totalmissad 3-poängsfråga.

Strax ska det iväg och springas vårrus, och imorgon är det heldag på ett lantbruksgymnasium (åker 07.10,mmm) Sedan åker jag hem över sommaren om 2 veckor och tar lov (förutsatt att jag klarade tentan) i 3 månader!


Jupp, fullt upp. Men nu ska jag iväg och springa/gå/picknicka med mina klasskamrater!

Av Elin - 5 maj 2013 15:54

Har en himla massa växtfysiologi att dunka in i hjärnan tills tentan 21 maj. Däremellan dyker det upp lite djurföreläsningar + två helger borta, varav en maxad i Göteborg. Jojomen, jag har att göra!


Sedan har det hunnits med en cupcaketävling, bråk med en frisör inkluderat en ful frisyr, första utefikan på en mysig innegård, galen kakbuffé och alldeles för tidiga tvättider.

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards