The story about Elin

Alla inlägg under oktober 2013

Av Elin - 29 oktober 2013 22:42

Plugg, gymmet, linssoppa och tv. En helt vanlig tisdag med andra ord. Och världens mest meningsfulla inlägg...

Seg

Av Elin - 26 oktober 2013 13:33

Igår var vi på maskerad utklädda till galna kemister. Att galentupera håret + hårspray var ingen rolig kombination imorse. 30 minuter i duschen och typ en halv flaska balsam + inpackning senare ser jag nästan ut som en människa igen... Lite segt idag dock då jag kom hem strax efter 3 inatt. Jösses, nu börjar jag ju nästan bli som en riktig student =)

Av Elin - 20 oktober 2013 16:47

Igår var jag på konsert med Winnerbäck. Åh, det var helt galet bra! En väldigt rolig kväll överlag, då vi började hos Josefin med massa god mat, gick på konserten och sedan pitchers. Var visst hemma strax efter två, vilket känns idag...

Av Elin - 19 oktober 2013 12:37

Att överanalysera saker är min specialgren deluxe. Jag kan verkligen inte låta bli att tänka igenom allt från alla håll och kanter, gärna 17 gånger om. Varför kan jag inte bara acceptera att saker är som det är och inte försöka påverka och tvinga fram grejer? Jag blir så trött på mig själv...


Jaja, ikväll ska vi på Winnerbäck-konsert. Ska bli helt fantastiskt roligt, inkluderat middag hos Josefin innan och utgång efteråt. Pepp!

Av Elin - 15 oktober 2013 11:52

Har hunnit med en hel massa i helgen som var. Matmässa, 4-årskalas, examensfest för Stoffe med massa god mat, bilkörning i dimma och skrikande barn på tåg. Trots det sistnämna var det en fantastiskt mysig helg!

Just nu sitter jag, eller borde åtminstone, och pluggar toxikologi. Vill bara att denna kurs ska vara slut!

Av Elin - 4 oktober 2013 14:39

Igår var jag på gymmet med en klasskompis. Det är inte kul att gymma, men när man är två och kan diskutera allt från rödbetssoppa till killen vid receptionens frisyr piggar det upp lite. Dock resulterade någon maskin igår att jag har sjukt ont i höften/ländryggen/svanken där någonstans. På ena sidan. Inte träningsvärk då utan ont-ont. Jaja, det var inte värre än att jag kunde gå på två pass idag. Först ReShape och sedan MRL. Två 30-minuters pass som var sjukt roliga båda två. Ganska intensivt första pass och MRL stod för mage-rumpa-lår så jäklar vad det tog på låren. Lär väl inte kunna gå imorgon...


Började dagen med enaste Big Bang theory-avsnittet och det gjorde nog min dag tror jag. Lyckades plugga i över en timme och vara motiverad samtidigt (!) och ikväll komme rju finaste systern hit för en mys-helg. Ska bli toppenkul!

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards