The story about Elin

Alla inlägg under januari 2014

Av Elin - 28 januari 2014 17:47

Nu har jag officielt blivit grythyttan-pendlare. Den delen av min utbildning som är kvar kommer nämligen vara i Grythyttan, och eftersom jag inte har någon lust att bo i en håla i skogen pendlar vi två timmar varje dag från Örebro. Imorse gick jag upp strax innan 6 för en heldag i köket (första köksdagen) med buljong och fondkokning. Sjukt kul men vad trött jag är nu!


Sedan har jag någon form av överansträngning i bröstmuskeln vilket gör att när jag tar djupa andetag gör det rätt ont. Tur att det finns tigerbalsam...


Av Elin - 11 januari 2014 15:36

Nyår spenderades med Matilda (vi kom på att vi firat alla nyår tilsammans sedan vi lärde känna varandra, 6 stycken!) och massa folk jag inte kände. Himla trevligt trots allt och jag somnade halv 6 på morgonen...


Sedan blev det inte så mycket lov då jag pluggade till en mikrobiologitenta, vilken jag skrev igår och som kan ha gått hur som hellst. Fikade på stan med Josefin och Therese i 3 timmar efteråt och tröstshoppade prylar och kläder. Bra där!


Idag har jag tränat, städat lite, nu ska jag göra kaffe och sedan bege mig mot en 25 års-fest. Ska bli himla trevligt detta!

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards