The story about Elin

Alla inlägg den 19 augusti 2007

Av Elin - 19 augusti 2007 18:01

En våtdräkt är inte världens lättaste plagg att få på sig..... Men till slut gick det!

Av Elin - 19 augusti 2007 17:56

Idag har jag testat att dyka med tuber första gången...Kunde göra det eftersom Niklas(brorsan) är dykinstruktör.

Man kan la säga att det gick sådär...=D Det tog längre tid att ta på sig våtdräkten än att dyka för mig....

Först sjönk jag för fort (för jag höll in en knapp för mkt) och fick lite panik....Sen kom jag på att det kanske var bra att andas och kanske att tryckutjämna(hålla för näsan)...jaja. Niklas fixade det. Sen hade jag jättesvårt att simma rakt och bara snurrade omkring och sjönk ibland och åkte uppåt ibland. Eftersom jag har vart förkyld hela veckan (troligen därför) fick jag jätteont i öronen och kunde bara dyka i 10 minuter och på 4 meter. Men...det var rätt häftigt när jag väl kom ihåg att andas.


Senare sen åkte vi gummidäck efter jollen, och den här gången satt jag kvar!


Nu ikväll ska mamma o ja på nån utomhusteater som pappa fått gratisbiljetter till. 


Ja laddar upp fina bilder strax....=D 

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards