The story about Elin

Alla inlägg under januari 2009

Av Elin - 31 januari 2009 11:29

Gosh, vad jag har längtat efter denna helg. Idag ska jag bara slappa!

Av Elin - 30 januari 2009 21:46

...har en ny idol, Morgan Alling!

Av Elin - 30 januari 2009 14:49

Idag har jag haft 3 timmars keramik. Lite skojjigt.


Äntliegn helg! Jag ska sova massor!!! =D

Av Elin - 30 januari 2009 09:16

...Varför min clementin luktar tomat?

Av Elin - 29 januari 2009 09:00

Jag har rast nu. Sitter och äter medhavd macka och lyssnar på James Blunt. Sämre kan man ha det...

Av Elin - 28 januari 2009 21:02

Idag när jag satt på stationen i Mjölby och väntade på tåget så satte det sig en full gubbe mitt emot mig och började prata. Han frågad eom jag skulle med och åka skridskor i typ kuala lumpur(eller något liknande konstigt land). Självklart ignorerade jag honom och låtsades leta i min väska. Då frågade han om jag inte ville prata med honom. Sedan kallade han mig något som lät som skitunge...  Då gick jag


Dessutom ringde en son(han är inte riktigt frisk) till en granne. För att använda ett fint ord var han något överförfriskad och sade att han saknade mig. Sedan ringde han en gång till + att han hade ringt och mamma svarade innan jag kom hem. De två gånger som det ringde efteråt lät vi bli att svara.


Dessutom satt jag och Jens och pratade på stationen. Mittemot satt två idioter från min klass och småskrattade mot varandra när Jens och jag sade något. Så fort vi tystnade så slutade de skratta. 


Blä på folk!!!


För att citera en samhällare från i måndags. Jag har ont i Feber.

Veckans citat =)


Nu ska jag in en sväng på facebook + leta efter en låt tills på söndag. Godnatt =) 



MVG

Av Elin - 27 januari 2009 15:02

Jag fick MVG i min 50p bildkurs. Min lärare sa att jag verkligen var duktig på att teckna. Lite kul att höra =)


Idag var jag hemma halv 3, skönt. Kan bara slappa hela eftermiddagen( jag ska skriva lite engelska med) med gott samvete =D

Av Elin - 26 januari 2009 10:29

Jag sitter i språklabbet och har tyska, utan lärare. Nyss träffade jag en gammal klasskompis som jag inte har sett sedan vi slutade 9:an. Han var här och hälsade på. Jättekul och se honom igen!


Idag är mördardagen. Upptäckte imorse att jag har tyskaglosor tills imorgon. Jippie! Menmen, jag ska hålla humöret uppe hela dagen...Jag ska besegra måndagen!!!

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards