The story about Elin

Alla inlägg under mars 2010

Av Elin - 31 mars 2010 22:24

Jag är så jäkla shoppingsugen at tdet kliar i mina fingrar! HM har så himlans mycket snyggt just nu och jag vill ha typ allt. Men vi ska iallafall in till Linköping om en vecka och då ska jag leta efter en kjol, cardigan, jeans, jeansshorts, en top och en plånbok =)


Nu ska jag ändå sova. Godnatt =)

Av Elin - 31 mars 2010 17:00

Jaaa, jag överlevde dagen! Proven gick väl hyfsat båda två, men nu har jag total urladdning i min hjärna. Jag vet typ inte ens vad Dna är längre =)


Jag har dessutom lov nu eftersom jag finner morgondagen ytterst meningslös. Dessutom hinner jag inte med min 12-buss imorgon om jag åker med till Motala och jag vill inte sitta två timmar i Mjölby när jag ska dit på körskola på kvällen...


Så ikväll blir det mys framför tv-n med thé och halv 8 hos mig. Dessutom ska mamma koka färsk sparris, kan det bli bättre?



http://www.lindt.com/fileadmin/lindt_int/products/5_Lindor/04_lindor.png

Det här är det i särklass godaste godiset som finns( fast då menar jag de med 60 % kakao), och i påsk får jag äta godis igen =D Vilken tur då att vi har en påse Lindt-praliner i skafferiet...


Av Elin - 31 mars 2010 09:44

Nu peppar jag inför proven här med lite Regina Spektor och Amy Macdonald. Dessutom har jag mitt turhalsband... 

Fast först ska jag ha projektarbetes-förberedelsekursen. Sedan lunch och efter det matteprov....Gahh!


 

 

 

Regina Spektor




Amy Macdonald

Av Elin - 30 mars 2010 21:35

Hela min kropp är slut efter aerobicen. Och min hjärna mår inte bra heller. Jag skulle tänka på kromosom och det enda jag fick upp i hjärnan var polygrip. Så nu behöver jag sömn. Godnatt

Av Elin - 30 mars 2010 18:48

Jag hatar matte och naturkunskap just nu! Det är en enda jäkla härdsmälta i min hjärna!!! Gahhhh!!!




 

Av Elin - 30 mars 2010 17:11

Fy fasiken. Idag är ingen rolig dag. Först fram och tillbaka til lLinköping(fast jag fick sovmorgon...) för att kolla på en utställning. utställningen tog typ 10 minuter och de hade hängt fotona fel, något som jag är allergisk mot...


Sedan tillbaka till skolan för glosförhör, som gick någorlunda ändå. Och nu idiotpluggar jag matte och naturkunskap. Jag har suttit i en timme nu, och jag vet iallafall hur man räknar ut lite saker. Dessutom vet jag vad tRNA-t transporterar till ribosomerna, nämligen aminosyror som bildar proteiner. Där ni!


Nu ska jag göra fruktsallad, och sedan blir det aerobics.

Av Elin - 29 mars 2010 09:43

Nu har jag sett för mycket på Wild Child =)


Usch, det var ingen rolig morgon imorse. Allt gick fel och sedan hade jag glömt bort att plugag till ett glosförhör imorgon. Så jag har bara två prov + glosförhör och hellst en svenska-novell att lämna in tills på onsdag. Härlig vecka =)

Av Elin - 28 mars 2010 21:04

Mickis kom och hjälpte mig med veden, det blev väldans mycket roligare när vi var två =) Sedan fikade vi med massor av kakor och såg på Wild Child. Bättre mys finns det knappast,  speciellt inte när Alex Pettifer ingår i filmen...=)


Och nej, jag har inte pluggat speciellt mycket matte, ingen naturkunskap, hängt in tvätt eller bäddat sängen idag. Men för en gångs skulle bryr jag mig inte, det var så skoj att träffa Mickis =D

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards