The story about Elin

Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Elin - 21 mars 2010 21:29

Det var trevligt hos pappa. Träffade fastrarna med respektive, farmor, Eva och Niklas, Malin och Frida. Sedan fick vi massa gott fika med =)


Just nu vill jag inte gå och lägga mig för det innebär att jag måste gå upp i morgon. Och imorgon är det måndag, dvs. en hel skolvecka tills nästa fredag. Inte alls så trevligt. Men det är iallafall modevisning på torsdag. Det roliga är att jag ska på garagelektion med körskolan precis innan. Så jag ska vara med på den med tillfixad frisyr och smink. Det blir tja, annorlunda.


Nu sitter jag istället och längtar till sommarens resa till Skiathos.



http://www.kalimera.nu/oar/sporader/jpg/skiathos/skiathos_04.jpg



Det ser ju inte helt fel ut.


Skiathos - the beach near the medieval Kastro.






Nähäpp, jag kanske ska ta och masa mig mot sängen ändå.

Godnatt =)

Av Elin - 21 mars 2010 14:03

Snart ska vi till pappa och fika. Jag kanske ska fixa iordning mig först...


Jag hörde den där Timoteij-låten nyss på radion .De sjunger om sommar. Sedan tittar jag ut genom fönstret och ser att det spöregnar, så det lär bli gummistövlar. Men snön smälter i alla fall.


Det är förresten ingen som råkar ha en provdocka över i en garderob någonstans? Jag kan byta den mot en synt =)

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards