The story about Elin

Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Elin - 20 mars 2010 22:04

Jag ska inte analysera sönder körslaget. Men det är lite coolt att Syrrans sambo känner Ralf Gyllenhammar =)


Det är heller inte specielt svårt att göra eget jordnötssmör, men speciellt gott är det inte. Jag skulle göra jordnötssås, och visst det smakade jordnötter. Och vi har sås över så att vi kan öppna en kinarestaurang. Den såsen ska jag inte göra igen.




http://www.matservice.se/bilder/stora/7310300002912.jpg


Hur kan man tycka om jordnötssmör?



Jaja. Imorgon ska vi iallafall fira pappa som fyller år. Jag har ingen aning om hur mycket men jag har faktiskt fixat en present som inte är en tröja eller ett par strumpor. DET är imponerande.


Godnatt =)

Av Elin - 20 mars 2010 14:10

Jag funderar på att baka. Men samtidigt har vi överföld av kakor i skafferiet och frysen. Så det får nog vänta. Istället planerar jag fika med kaffe( alt. varm chklad) med vispad grädde och lite kakao. Till det en kardemummakaka,farinsockerkaka eller kärleksmums. Vilka svåra val man har...


 


Bilder är från November, och jag är övertygad om att det finns muffins kvar i frysen =)

Av Elin - 20 mars 2010 09:55

Det är lördag. Och jag ska inte göra något alls. Jag vet inte om det är skönt eller inte. Men jag kanske ska ta och sy lite på min klänning så den blir klar någon gång...





 


Gaah, jag vill till smultronstället NU!

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards