The story about Elin

Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Elin - 23 mars 2010 14:54

Usch ,det är inte min dag idag. Jag fik tillbaka en novell, som jag inte var nöjd med. Och självklart var det massor att fixa till .Jag blir så arg på mig själv när jag slarvar i något som jag vet att jag är bra på!


Dessutom är jag grinig hela tiden mot alla. Jag känner mig så elak. Och huvudvärken kommer tillbaka titt som tätt, oftast när jag sitter vid datorn.


Det enda positiva jag kan komma på just nu var att jag lyckades pricka in ett uppehåll i regnet när jag gick från bussen. Alltid något.


Ikväll ska jag hur som hellst på möte ang. modevisningen och ev. på aerobics efter det. Men nu ska jag gå och bättra på huvudvärken lite genom pussel.

Av Elin - 23 mars 2010 08:59

Jag blev helt plötsligt sjukt sugen på att åka till USA. Jag blev inbjuden till en fan-grupp på Facebook som är för våra släktingars motell. Och jag vill dit nu!! Ingen som känner fäör att sponstra mig?


Jaja, idag har jag faktiskt jobbat på arbetsmmiljö- och säkerhetslektionen. Ovanligt.


I eftermiddag ska jag hem, sedan tillbaka till Mjölby på möte och sedan ska jag ev. på aerobicen. Det beror på hur länge mötet håller på =)

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards