The story about Elin

Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Elin - 26 mars 2010 22:09

Usch, jag är så trött. Jag räknade ut att jag var vaken 16 timmar igår, och 14 av dem var jag inte hemma =) Så det blir att lägga sig tidigt ikväll.

Men först ska jag se vem som vinner Let's Dance, jag hejar på Claudia =)

Av Elin - 26 mars 2010 17:21

Det blev en mysig eftermidag =)


Jag hade tänkt göra fattiga riddare, men vi hade inga ägg. Så istället stekte jag äppleklyftor med socker, havregryn och kanel. Sedan hade jag turkisk youghurt till( och åt upp resten av den efteråt med honung till...).


Nu har jag precs hjälpt morfar att bära en dator, och ska strax hoppa i dushen för att försöka få ur all hårspray. Frisören igår krusade mitt hår för volym, och det har hållt sig i nästan ett dygn! Mitt hår som brukar bli platt efter en timme max. Så min nästa investering blir i en krustång!




Bilder från igår/idag


Nu är som sagt mamma inte världens bästa fotograf med min kamera, men en bild från modeviningen blev hyfsad.


Mittenbilden är på sminkningen och håret.


Sista bilden är på mitt hår idag. Volym, spray, och gud vet vad =) Förresten är halsbandet ett av de jag fick igår =)


Av Elin - 26 mars 2010 08:20

Åh, det var superkul igår! Jag blev skickad mellan sminkmänniskor, frisör och smyckesmänniskorna =)

Jag blev sminkad så jag inte kände igen mig själv, fick en jättesnyg frisyr och fick bära smycken för 5000kr...


Som tack fick jag en ros, En goodie-bag( med strumpor, ett halsband, godis, rabbatkuponger och en bok) och så fick jag ett till halsband och ett presentkort på 300 kr i guldsmedsaffären. Jag blev jätteglad, tack Marianne! =D


Bilder komemr i eftermiddag. Tyvärr är inte mamma världens bästa fotograf, men lite ego-bilder lyckades jag ta =)

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards