The story about Elin

Alla inlägg under mars 2010

Av Elin - 17 mars 2010 18:07

När jag hade gått till bussen förut i Mjölby så stod jag vid vägen och väntade. Då stannar plötsligt pappa med bilen! Så jag fick skjuts hela vägen hem =)


Nu ska jag se på master chef =)

Av Elin - 17 mars 2010 10:51

Det är skönt med sovmorgon idag igen, men jag har dötid i skolan eftersom bussarna inte går enligt mitt personliga schema. Så jag sitter i en datasal där de andra har hittat något sjukt chatt-program där man kan chatta med ¨strangers¨ från hela världen. Helt vansinnigt =)


I eftermiddag ska jag bara slöa när jag väl kommer hem. Jag får väl se till att plugga lite religion med...


Nu ska vi äta köttbullar =D

Av Elin - 16 mars 2010 16:33

Jag har ju alldeles glömt bort att berätta om mitt matteprov! Jag lyckades få 30/35 och jag trodde att min lärare skämtade med mig, så jag är sjukt nöjd =)


Nehäpp, nu ska jag ta tag i att laga mat innan Top Chef börjar. Usch, jag tittar bara på matlagningsprogram nu för tiden. Jag kanske håller på att bli vuxen? Senare blir det aerobic, och eftersom att mamma är Mormor-vakt ikväll så ska pappa skjutsa mig.



 


Det var längesedan jag bjöd på en Ego-bild, så här är en =)

Av Elin - 16 mars 2010 08:56

Nu sitter jag i en nyhittad datasal =) Perfekt, jag hittade Matilda med =D


Det var lite skoj igår. Mi namerikanska släkting är i Sverige just nu men mamma och jag har inte möjlighet att träffa henne. Men det visade sig att min bror var i Örebro igår, så han och Amanda som aldrig har träffats sågs igår. Lite småkul =)

Av Elin - 15 mars 2010 14:22

Jag tog en promenad för att försöka mota bort huvdvärken. Har haft huvudvärk från och till i snart en vecka. Inte det roligaste kanske, men jag misstänker tandställningen eller linserna. Hursomhelst var det grymt skönt ute, och jättefint väder. Så en fleece, vinterjacka och solglasögon blev det och en kvarts promenad. Härligt =)


Av Elin - 15 mars 2010 10:09

Det bästa med att ha studiedag idag är att resten av veckan bara har 4 dagar =)


Idag ska jag hänga in tvätt, plugga religion, eventuellt teckna lite kanske och sedan dansa. Låter som en lugn dag.

Av Elin - 14 mars 2010 21:11

Nu ikväll har jag blivit sugen på ameikanska sötsaker. Jag är sjukt sugen på en stor bit cheesecake, och jag gillar inte ens cheesecake! Dessutom suktar jag efter en

Ben n Jerry-bunke, gärna half baked. Det var sjukt längesedan jag åt deras glass, måste verkligen göra det snart =)


Men nog om sötsaker. Imorgon har jag studiedag, vilket äntligen betyder sovmorgon! Hoppas bara att jag kan sova bättre inatt...



http://3.bp.blogspot.com/_Iv51OU-60SE/SoWKHuAt--I/AAAAAAAACQo/FsTpK3Ija6A/s400/half_baked_1164322122.gif


Det här är den bästa glassen jag någonsin har ätit! Det är synd bara att den kostar 50 kr/ halvlitern...

Av Elin - 14 mars 2010 13:50

Jag låg och läste till 1 inatt. Det är inte bra att fastna i böcker =) Sedan sov jag itne speciellt bra, men gick i alla fall upp lagom till Amazing Race. Efter det hämtade pappa och Jesper mig så åkte vi till farmor och fikade. Jag åt lucnh hos pappa och nu är jag hemma igen. Och snart blir det helgfavoriten: Vedkörning!


När jag plågat mig igenom vedkörningen ska jag tillbringa eftermiddagen i vågrätt läge framför tv-n med en skål rostade solrosfrön på magen =)




http://www.adlibris.com/se/covers/M/9/11/9113016083.jpg


En helt okej bok, dock lite seg i början. Sedan går det inte att släppa den =)

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards