The story about Elin

Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Elin - 1 januari 2009 17:43

Igår var vi efter tågresor,bussresor och bilresor framme i Björkfors. Det var jättemysigt och vi hade en trevlig kväll. Dock var det nog lite bättre förra året.


Eftersom Stoffes pappa är jägare fick vi Älg- och Hjortfilé till middag. Det med potatisgratäng, sås och sallad var riktigt gott! Till efterrätt fick vi den största marängswiss som jag någonsin sett. Vi var 11 pers. och de flesta åt två portioner. Halva glassen var ändå kvar...


Vi såg på lite film och sedan skjöt Stoffe och hans pappa upp lite raketer. Vi såg på film igen(slutet) och lade oss vid 3 ungefär.


Imorse vaknade jag halv 11 och strax efter de andra. Vi åt en jättemysig frukost och sedan gick Jens, Mickis och jag en promenad på 5 km. Det var jättefint med snö, sol och en sjö. När vi kom tillbaka till huset såg de andra på film =).


Stoffes pappas kompis skjutsade in oss till Linköping där Jens och jag väntade 40 min på tåget. Sedan hämtade Mattias mig i Boxholm.


Jag har inte ätit något sen 11 idag(jo, nyss 2 mackor) och jag är inte riktigt levande...



Gott nytt 2009! 

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards