The story about Elin

Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Elin - 12 januari 2009 09:25

I helgen har kören spelat in en musikvideo. Det var något av det roligaste jag har gjort!


I Lördags åkte vi till Norrköping och träffade Malin, musikmänniskan. Först fick jag sjunga in verserna och sticket på min(!) låt och sedan fick de andra sjunga två och två. Slutresultatet vart grymt coolt! Dessutom vill reportern från östgötatidningen göra en intervju med mig senare =D


Sedan gick vi ut på stan och fotade lite.


I går spleade vi in själva videon. Vi var vid säteriet i Boxholm och det var svinkallt. Jag fick bl.a sitta på en bro och mima =)


Vi gjorde lite allt möjligt. Satt på en trädstam, gick över en spång, hoppade osv. Förhoppningsvis kommer videon ut på Myspace senare. Annars får ni se till att komma på konserten i Boxholms kyrka den 14 februari. Då är det premiär =D


Videon hjälper mig att orka igenom denna sega dag. Tyskan börjar om en halvtimem och idag slutar jag 4. Fy fasiken...

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards