The story about Elin

Alla inlägg den 14 augusti 2008

Av Elin - 14 augusti 2008 17:24

Ska strax iväg på upptaktsmöte för konfan. Får se om det verkar vettigt, är lite osäker på om jag ska fortsätta...


Jag upptäckte just en kul grej. Jag har lila färgtema på både msn och media player. Omedvetet lyckades jag matcha =)


Jag har iaf hittat en ny favoritartist, Amy Macdonald. Fick hennes skiva idag så jag sitter och lyssnar nu. Härligt fin musik, lite akustiskt sådär. Lyssna på hennes MySpace =) 

Av Elin - 14 augusti 2008 10:31

Var hos Mickis igår. De hade ordnat en välkommen hem Elin-fest =) Så när jag kom var alla redan där. Massor folk, tror vi va 13 pers. Så vi spelade Eye-toy, sjöng sing-star, åt pizza, snackade och hade allmänt trevligt. Var hemma runt 12.


Vaknade 7 imorse av att en jäkla fluga surrade i mitt rum. så jag gick upp till TV-n och somnade framför den i en timme. Nu ska jag ta tag i att hänga in kläderna i min garderob + att jag kanske ska packa upp resväskorna...Haha


Men det kanske går bättre om jag sätter på min nya skiva - Amy Macdonald 

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards