The story about Elin

Alla inlägg den 10 november 2009

Av Elin - 10 november 2009 13:42

Efter förra årets katastrofala insats av Petra Mede som programledare har nu Svt ersatt henne. Dolph Lundgren, Christine Meltzer och Måns Zelmerlöw. Tja, de är bättre i alla fall, även om Måns var en kass programledare för sommarkrysset. Lite roligt att de ska vara tre stycken i år. Hoppas även att de gör om röstningssystemet så att vi slipper kvalen!!!


http://svt.se/melodifestivalen


Freak som jag är såg jag även melodifestivalen-krönikan som gick på svt förra veckan. Det jag såg(missade en kvart i början) var lite roligt faktiskt.

Av Elin - 10 november 2009 13:05

Lunchrasten ( innan brandlarmet ) tillbringade jag i fotolabbet med media-folket och tittade på Wild Child. Eller rättare sagt, vi spolade till alla scener med Alex Pettifer =)

Han är faktiskt galet snygg, eller för att citera Petra: En riktig 10-a =D


  

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards