The story about Elin

Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Elin - 19 mars 2009 17:53

Inga blogginlägg på ett tag, det har sin förklaring:


I Söndags åkte mamma och jag ner till Lollo i Göteborg. Vi åt italienskt på kvällen och världens godaste knäck-glass.


I Måndags var vi i Ullared (tilläggas ska att jag hade studiedagar måndag/tisdag). Jag har 5 kr kvar av mina 2100 =D JAg hittade nästan allt jag ville ha. Däribland 2 par piratbyxor.  På kvällen åt vi lite mer glass =D


I tisdags åkte mamma och jag hem. Vi åkte via Kinna-skroten och köpte tyg till min klänning och via omvägar kom vi till LAger 157 i Gällstad(när vi alltid lyckas hamna). Hitade iaf en present till pappa.


Igår fyllde Jesper 18 år så vi var och firade honom i Jönköping. Åkte hemifrån 7 på morgonen till skolan och var hemma 9 på kvällen. Skapligt trött sedan.


Och idag( om tre minuter) är det aerobic. Men jag har ingen skjuts idag så istället försöker jag lära mig att jonglera. Det går sådär...=) 

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards