The story about Elin

Alla inlägg den 18 juli 2009

Av Elin - 18 juli 2009 23:16

Ibland blir jag avundsjuk. Jag skulle också vilja leva i en film...

Av Elin - 18 juli 2009 17:28

Igår var vi  iStockholm. Det är grymt kul att handla när man hittar så mycket och har råd!


Först var vi i massor olika second hand-affärer på söder. På Beyond retro( världens roligaste second hand!) hittade jag ett par (så gott som) oanvända, låga, knallblå Converse för 250 kr. Fynd!


Sedan åt vi på en mysig Italiensk restaurang och åkte till gamla stan. Där hittade jag en svart sjal med glittertrådar i.


Vi gick till  Drottningatan där världens bästa monki ligger. Där köpte jag en jättesnygg oversized t-shirt(svart med vita prickar) och världens skönaste tröja. Den ärockså oversized men jättelång och lila/vit-randig. Grymt skön!


Sedan hittade jag ett par svarta tygskor på Hm, jättesköna.


Idag har vi varit med Lisa och Charlotte på pickninck i Valla med obligatorisk minigolf =) Jag kom faktiskt inte sist.  Bara 3-a, 1 poäng efter Lisa.


Justa ja, på Söndag åker vi till Riga på Spa-weekend. Wiee =) 

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards