The story about Elin

Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av Elin - 1 augusti 2009 22:37

Why should it be so bad to be bad,
When it's so hard to be anything at all?
And why does everyone seem to forget
What it's like to be all alone
- As soon as they
Have got someone, no it's no fun
It makes me wanna vanish and die


I hope that someone's gonna call
And tell me this night is over
`Cause I wanna start living my life
Before I get much older


Maybe you all would consider it a joke
If I say that I hate myself
But now and then
When I look into the mirror
All I see is a big mistake



Well, I just wanna believe
That I could be something to someone
- Am I the only one around here,
Who's not gonna live my life in fear?



Utdrag ur

Tell me this night is over - The Ark

Av Elin - 1 augusti 2009 13:26

Det var jättefint i Riga, dock blev man lite trött på staden efter ett tag. Vi åt hur god mat som helst och hade massa härliga spa-behandlingar( massage, ansiktsbehandling och manikyr!). Ansiktsbehandlingen gjorde grymt ont men det blev bra efter. Manikyren var super, så nu har jag rosaglittrande naglar =D


Det var rätt dyrt att handla, men jag lyckades hitta lite. 2 klänningar för 75 kr styck(det enda billiga jag hittade) och en sjal.


Själva staden var rätt mysig, i alla fall den gamla delen. Men det fanns inte jättemycket att göra.


Att åka båt däremot, fy tusan. Usch, det är inte roligt! Det enda bra är att jag köpte en parfym och godis hyfsat billigt =)


Nu håller jag på att ladda in alla bilderna, sedan ska jag ut och gå en sväng.

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards