The story about Elin

Alla inlägg den 17 januari 2010

Tv

Av Elin - 17 januari 2010 15:50

Eftersom 6-an har sabbat mina söndagskvällar genom att flytta på amazing race får jag se det på internet. Dock är säsong 10 galet svårt att få tag på och att se det i 7 delar på youtube är lite segt, speciellt eftersom att det är textat på kinesiska. Någon som har en länk?


Gärna till Prpject runway med, säsong 6

Av Elin - 17 januari 2010 14:02

Idag orkade jag inte göra någon avancerad mat, är fortfarande mätt sedan igår =)

Så jag gjorde lite plockmat. Jag hittade tortillas i frysen så de tog jag upp. Sedan gjorde jag tzatziki, hummus, avokado/lök-röra + majs,paprika och sallad. Blev smaskigt =)


Appråpå tzatziki förresten. Mamma har bokat sommarens resa till Grekland =) Vi får bara hoppas att vi kan åka. Just nu är det lite osäkert med tanke på hur hennes sjukdom utvecklar sig, hon måste antagligen transplantera en njure under året om det inte blir bättre. Så både hon och jag håller tummarna för at det senare i så fall. Men huvudsaken är att hon mår bra och då spelar en resa ingen större roll.


 

Jag bjuder på en vacker bild =D Och ja. Jag grimaserar, jag ser inte alltid ut sådär =)

Av Elin - 17 januari 2010 10:47

Mysfrukost med scones och thé framför reprisen av Amazing race. Mys!

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards