The story about Elin

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Elin - 6 november 2011 20:15

Nu är jag tillbaka i Göteborg med blandade känslor. Jag älskar mitt jobb ,men hemma är fortfarande i Östergötland så är det bara. Helgen har varit helt underbar. I lördags var vi hos Niklas och Malin och bästa Frida och Moa. Dessutom kom Mattias och mormor och morfar dit så det var släktträff för hela slanten som gällde.Idag var vi hos farmor och så gick vi upp och hälsade på grannens får. Sedan åkte Matilda med i bilen till Jönköping, alltid trevligt med sällskap.Just nu håller jag tummarna för att mitt internet i mobilen ska fungera i huset, men det gör det väl inte så länge till antar jag...resväskorna väntar på att bli uppapackade och kylen gapar tom, men det ignorerar jag just nu. All internettid i detta hus är guld värd!

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards