The story about Elin

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Elin - 13 juni 2011 10:11

Nu har jag avverkat tre studentfirande och börjar så smått inse att jag har sommarlov.


Jag hade världens bästa student med champangefrukost och hela baletten. Min fina familj gav mig en symaskin och pengar till en dator! Dessutom fick jag fina blommor och en jättesöt thékanna, tack!  Festen på kvällen var rätt rolig, vi dansade och skrek mest hela kvällen.


I lördags firade jag Mickis, och i torsdags firade vi Stoffe. Mycket firande blev det men så ska det vara =)


Idag är min enda lugna dag denna veckan, för imorgon ska jag på sommarjobbsutbildning hela dagen. På onsdag bär det av till Ullared och på torsdag ska jag träffa mina framtida arbetsgivare (!) i Göteborg och titta på lägenheten (!!!). Sjukt.


 

Bild från Jennifer, där det finns fler bilder

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards