The story about Elin

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Elin - 9 februari 2012 15:25

Fördelen med att ha ett jobb i centrala Göteborg är att man kan smita iväg på en promenad i Slottskogen sådär på eftermidagen. Att det sedan är typ -11 ute gör att det blir himla varmt när man kommer tillbaka. Jag har gått och frusit hela morgonen men nu är jag supervarm om än lite röd om kinderna.


Dock längtar jag till helgen. 2 dagars ledighet på 3 jobbveckor börjar kännas i kroppen. Imorgon är det en mysig, kort jobbdag och sedan tänkte jag promenera ner på stan och jaga kläder. På lördag ska jag börja med Core, för att sedan sitta på biblioteket hela eftermiddagen. Och på söndag kommer mamma ner igen =) En precis sådan helg jag behöver!

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards