The story about Elin

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Elin - 6 maj 2012 22:30

I Fredags satte jag mig på bussen och 3 timmar med Big Bang Theory senare mötte Sara upp mig. Vi åkte till Jennifer där Becka var och fikade på massa smaskigt.


I lördags åkte Lisa, Charlotte, mamma och jag till Stockholm för att gå på fotografiska och sedan se Jesus Christ Superstar. Och jösses, musikalenkan nog vara denbästa jag sett någonsin. Att Ola Salo spelade Jesus gjorde ju inte saken sämre direkt...


I dag mötte i upp Lisa och Charlotte i gamla Linköping för växtmarknad, picknick i valla och traditionsenlig minigolf. Dessutom kom världens mest saknade Mickis och Stoffe dit och spelade med oss. Underbart! vi höll på i två timmar och jag kom näst sist, men det förtäljer inte historien...


Så åkte mamma och jag hem och lördagsfikade( på söndagen) på galet god morotskaka. Sedan åt vi smaskig mat till   Amazing Race.


Imorgon väntar färd mot Göteborg, med stopp hos fina Matilda i Mullsjö. Bra detta!

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards