The story about Elin

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Elin - 5 augusti 2012 12:09

I fredags var jag och mamma och hälsade på Niklas, Malin, Frida och Moa. Jag plockade två liter krusbär och så fick vi testa på att rida på grannens fjordingar. Jag är ju allergisk och har typ aldrig ridit så det var riktigt kul! Jag överlevde trots allergin och det blev en riktigt mysig eftermiddag.


Igår serverade jag på ett bröllop och det känns i kroppen idag. Men allt gick jättebra och brudparet var nöjt vilket ju är huvudsaken. Det var ett skogsbröllop, så de gifte sig i skogen och hade festen i trädgården. Allt hade skogstema med en gigantisk gulashgryta till huvudrätt och hemgjord glass med bär på till efterrätt. Myggorna hade också party =)

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards